Ik wil me nieuwe site laten checken
Link: http://www.sloosmedia.nl/
Graag hoor ik wat je nog wilt zien, wat beter kan.
En alles wat je kwijt wilt zowel negatief als positief
Ik wil me nieuwe site laten checken
Link: http://www.sloosmedia.nl/
Graag hoor ik wat je nog wilt zien, wat beter kan.
En alles wat je kwijt wilt zowel negatief als positief
Ziet er strak en simpel uit, mooie kleuren combi,
Ik zou alleen je copyright header iets groter maken, of iniedergeval met de rechte menu mee laten gaan, nu staat deze namelijk niet op 1 lijn,
Verder een nette site,
Gr G.vdBosch
Waar is je KVK/BTW nummer.. anders mag je jezelf geen bedrijf op je website noemen:
CitaatEindelijk is onze nieuwe bedrijfssite online,Hier vindt u al onze Games/Websites en info.
EDIT:
Zie net ook dat je "Personeel" toewijst, hou er dan rekening mee dat je een V.O.F dient op te starten als je dit personeel erbij wilt betrekken.
EDIT2:
Ik vind je website zelf heel duidelijk overkomen, alleen qua kwaliteit mist er nog een heleboel, het lijkt namelijk op een gratis css template.. Dat is foute boel..
Citaat van ZiraXWaar is je KVK/BTW nummer.. anders mag je jezelf geen bedrijf op je website noemen:
EDIT:
Zie net ook dat je "Personeel" toewijst, hou er dan rekening mee dat je een V.O.F dient op te starten als je dit personeel erbij wilt betrekken.
EDIT2:
Ik vind je website zelf heel duidelijk overkomen, alleen qua kwaliteit mist er nog een heleboel, het lijkt namelijk op een gratis css template.. Dat is foute boel..
1. Hebben we nog niet, komt binnekort.
2. Ik zie 2x team staan, maar nergens personeel ?
3. Als die perfect was vroeg ik geen advies, en nee het is geen FREE template.
Hij is erg blauw. Beetje té blauw vind ik. Ik vind hem ook lijken op iets dat je gratis van internet kan plukken....
Sorry sloosmedia
+ hij laad een beetje sloom
Vind hem er wel leuk en strak uitzien, ook de kleuren zijn goed,
Tevens ben ik het eens met habib10, hij laadt wel erg traag.
Ja ik ben met me hoster in contact, waarom dit zo is.
Hoeveel heb je betaald voor dit? Ik vind het namelijk niks bijzonders, het is te maken in +/- 15 stappen, halfuurtje of minder werk...
Maar de kleuren zijn wel lekker freSh, maar amper effecten om de website uniek te maken.
Je vorige layout was stukken mooier naar mijn mening. Komt een beetje onprofessioneel over.
20 euro kostte het me.
+25 basing.
Maar de vorige was te zakelijk/uitgebreid.
het is juist de bedoeling om Simpel,Clean,Personelijk over te komen.
Als ze maar contact kunnen opnemen of doorlinken naar onze games
mooi site leuke kleur(h)
Server is nu zojuist gerebooted.
Wie nu nog over kvk/btw begint en het welles nietes spel gaat spelen dan ga ik mee spelen (niet op een grappige manier)
Het doet me denken aan een gratis template, btw je twittervakje boven geeft een error.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!