jgdonleach & FreakALeak
ik heb een scheidsrechterscursus gedaan en daar leer je dat je de man niet eens hoeft te raken zoals in deze situatie ook niet het geval is geweest. De hevige snelheid en het gestrekte been is al genoeg voor een rode prent aangezien de gezondheid van Alves hier duidelijk in gevaar kan komen.
Voetbal Topic (Kampioen?) )
-
-
-
-
Citaat van Joshua
jgdonleach & FreakALeak
ik heb een scheidsrechterscursus gedaan en daar leer je dat je de man niet eens hoeft te raken zoals in deze situatie ook niet het geval is geweest. De hevige snelheid en het gestrekte been is al genoeg voor een rode prent aangezien de gezondheid van Alves hier duidelijk in gevaar kan komen.Ik gun Barcelona maar dat showtje van Alves was niet nodig geweest nu denkt iedereen dat hij faket.
-
Pepe Had Alves geraakt hoor lolz
-
-
Joshua
Lol je ziet toch dat Pepe met gestrekt been tegen het been van Alves komtPS: Als je dat niet ziet ben je blind
-
Naja, ik twijfel zwaar.. live op tv was het niet te zien. Nu zijn er 2 filmpjes op het internet te vinden, 1 waar die hem wel raakt en 1 waar die hem niet raakt.. na een online samenvatting te hebben gezien ook geen conclusie kunnen trekken al lijkt het me dat hij hem niet raakt.
-
Ja het is raar maar ik zag dat raak was
PS: Pepe is net Nigel jong alle bij criminele in voetbal
-
ik heb dikke respect voor Pepe en hij raakte hem niet;) want als hij hem echt had geraakt zou daniel alves direct het veld moeten verlaten met zon snelheid en zoveel kracht in die schop van pepe.
-
pepe had alves niet geraakt maar toch, gestrekte been mag toch ook niet?
-
Vraag van de dag: Word Twente kampioen vandaag???
-
Ik ga in ieder geval zo naar de stad, kijken op de grote beeldschermen... ik denk dat het er ook nog wel inzit ook. PSV is niet in vorm en ik zie ze nog wel gelijk spelen, ook zie ik Ajax nog wel verliezen van Heerenveen, Heerenveen-uit is altijd een moeilijke opgave voor Ajax. Ook is Heerenveen weer in vorm de laatste weken.
-
-
Voor mij niet, ik heb het liever vandaag beslist dan over 2 weken haha. :p
-
Nee over 2 weken is leuker lekker strijd erin.
-
Nou ik denk dat Ajax kampioen word let maar op
-
Als ajax alles wint zijn ze kampioen. Hoop het wel maar verwacht het niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.11 14:52:11:
Ajax is nu al leuk eerst afstandshot van Väyrynen en dan aftrap ajax en naar voren en erin hopla 1-1. -
Jaja 2-1 gewonnen NU GAAN WE TWENTE AFSLACHTEN
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!