Het gaat me meer om het opvallen nu hoor?
Soms is het idd wel handig, maar het staat veel te onduidelijk aangegeven. Een ander lettertype, font style of een lijn etc. zou al een stuk beter zijn.

Signatures weghalen
-
-
-
Paar mensen gaan kinderachtig doen.
Zoals ismail123. -
Citaat van L.Groot
Het gaat me meer om het opvallen nu hoor?
Soms is het idd wel handig, maar het staat veel te onduidelijk aangegeven. Een ander lettertype, font style of een lijn etc. zou al een stuk beter zijn.Vind het overigens wel leuk dat deze hele discussie nu pas begnt.. Ik vond hoe het voorheen(zo'n 2maanden geleden) werd weergegeven een stuk beter.. Gewoon een margin van 30px tussen content en sig.
Opgelost :slotje:
-
signatures moet gewoon blijven super maakt het ook wat intresanter
maar ja zomigen hebben niks beters te doen dan oferal over klaagen(h) -
Niet elkaar afkraken macgyver,
Signature is inderdaad een prima functie in criminalspoint die door veel leden met genoeg vreugde gebruikt wordt. Op deze manier kun je toch een beetje over je projecten vertellen of een simpele groet plaatsen, als het aan mij ligt zal de optie van signature niet verdwijnen.
-
-
kijk ik bedoel er zijn heel veel leden ieder heeft zijn idee
maar ik vind cp mooi zoals ie is ook de layout en signature
als je alles maar moet veranderen omdat de leden dat willen
word het een rommeltje toch ? zou ik jammer vinden van de site
want ik vind het juist er volwassen uitzien, maar wie ben ik. -
MacGyver, je zegt nu al over jezelf dat je dus niemand bent ?
verder vind ik dat google de signatures niet hoort te zien, oftewel de bezoekende gast, die niet ingelogd is dient geen signatures te zien..
-
Zoals ik zei, een aantal regels en een functie die alles eruit stript wat er niet in hoort.
Dit zijn:
- afbeeldingen (word dacht ik al gedaan)
- directe links
- meer dan bijv. 200 tekens of 4 regelsEn @macgyver,
Ik klaag niet ik heb een mening en die deel ik met jullie om jullie te overtuigen dat signatures bullshit zijn.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!