error in beeld wat tedoen

• ik heb een error in beeld

wat moet ik doen om die error te verhelpen

PHP
    Warning: getimagesize(http://doemaargewoon.web-log.nl/doemaargewoon/images/grappig20kuiken.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/webcity/domains/web-city.nl/public_html/classes/ubb.php on line 127
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Leuk dat jullie allemaal elkaar napraten, echter klopt het alleen niet wat er gezegd wordt.

Hot-linken is het tonen van een afbeelding op je eigen website terwijl de afbeelding extern wordt gehost. Dit kan worden tegen gegaan met een simpel .htaccess scriptje. Maar [func]getimagesize[/func] heeft niets met hot-linken te maken. Deze functie doet simpel een request naar de server, om het plaatje op te halen, niks hot-linken dus.

Krijg je deze foutmelding altijd? En wanneer je het probeert vanuit een andere locatie (IP) het script te runnen?

• ik krijg de fout melding sinds gister begin van de avond

in het forum van mijn site

hoe bedoel je proberen vanuit een andere locatie (IP) het ?

kijk van een andere pc ? met andere ip adres ?

en de plaatjes die ik er op zet staat op de zelfde server als waar het script staat

maar goed wat kingdevil zegt klopt wel het heeft temaken met getimagesize

de fout heb ik sinds gister daar voor had ik er geen last van

ik heb alle orginele .php en .tpl bestanden die voor het forum nodig zijn op me server gezet en nog steeds de zelfde fout

PHP
    $img_size = getimagesize($url);

het gaat om dit stukje code

kan ik daar zo een ander stukje code inzetten of kan dat niet

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!