Free adwords € 50,00

  • Geachte cpers,


    Omdat ik sinds vandaag in aanmerking ben gekomen voor adwords gecertificeerd van Google. Heb ik 20 adwords couponnen ontvangen.


    Wie o wie wilt er,


    Geef een goeie reden op en je krijgt ereen.


    Enkele voorwaarden:


    Let op:


    Deze coupons zijn alleen te gebruiken voor nieuwe accounts (minder dan 14 dagen oud).
    Een klant dient betalingsgegevens op te geven bij het aanmaken van een account en afhankelijk van de betalingsopties kan hier een verificatiebedrag van worden afgeschreven.
    De waarde van de onderstaande coupons is 55 Euro, zodat ook naar afschrijving van het verificatiebedrag 50 Euro aan advertentietegoed overblijft.
    Na het verbruiken van de waarde van het advertentietegoed stopt AdWords niet automatisch met het weergeven van advertenties. Het is de verantwoordelijkheid van de adverteerder om campagnes te pauzeren of stoppen wanneer dat gewenst is.
    Wanneer u een coupon aan een klant verstuurt kunt u dit aangeven met de knop "Markeren als toegewezen". Vult u een beschrijving in van aan wie de coupon is gestuurd en u kunt de toegewezen coupons na opslaan terugvinden onder het kopje "Verdeeld, maar niet gebruikte coupons" of "Verdeelde en gebruikte coupons". Klik op het uitklap-icoontje om alle coupons te zien.


    Let op het is GRATIS. Dus reporten is niet nodig.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hey Willem,


    Ik wil er wel een gebruiken omdat ik binnenkort een voetbal website ga beginnen en dit zou goed helpen!:)


    :cheer:

    Bezig met Eredivisie Voetbal project.


    (Tips zijn altijd welkom!)

  • Ik wil graag een succesvol site hebben en dat gaat niet in 1 2 3, want ik moet er voor bikkelen, haha xD Ik heb al plannen voor een nieuwe site, een ontwerpbureau voor posters, visitekaartjes en nog korte films monteren en videogame montage's maken op request.
    Omdat allemaal goed te kunnen promoten, kan ik die coupons best goed gebruiken.


    EDIT: Never mind, ik hoef het niet meer :)
    reactie kan verwijderd worden.

  • Vergeet er niet bij te vertellen dat je eerst ? 10,- moet overmaken, voordat je de adword van ? 50,- (of meer) kan gaan gebruiken, dit kan door middel van een brief of fax te sturen naar Google in Ierland....
    Ik zelf heb er geen een nodig, krijg hem altijd via de KvK magazine... cu6 met de verloting.

  • MoBSter, niet helemaal waar.


    Ik geef een tip als ik de coupon naar je toestuur, kies voor handmatige betaling, dan hoef je geen geld bij te storten.


    Heb reeds 1 coupon weggegeven en deze persoon heb geen geld neer hoeven leggen als bij betaling.


    Inweze krijg je 55 euro maar omdat er 5 euro startkosten zijn hou je 50 over.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.03.11 19:31:42:
    De volgende mensen hebben nu al een adword gekregen:


    Nielsgo
    Devlover
    Jordy.S
    (Een annoniem persoon van een andere site.)
    habib10

  • Hoi,


    Ik ben bezig met een website waar ik elke vorm van promotie kan gebruiken. Het gaat hier niet om een crime game want die zijn er al genoeg. Ik hoop dat ik dan ook met deze ads een beginnetje kan maken en zo een kleine inkomsten binnen te krijgen om zo nog meer promotie te verrichten en nog groter te worden.


    Gr,


    Jasper

  • Voor de laatste keer!


    Een klant dient betalingsgegevens op te geven bij het aanmaken van een account en afhankelijk van de betalingsopties kan hier een verificatiebedrag van worden afgeschreven.


    Als je voor handmatige betaling kiest bijv: iDEAL dan hoef je geen bedrag bij te betalen!
    Kies je voor automatische incasso dan wel!


    Gaarne hier dan ook geen gezeur meer over.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!