Gratis hosting

• Hallo,

Hierbij bied ik 3 webhosting pakketten totaal gratis aan. Deze webhosting pakketten zijn van hoge kwaliteit, erg snel, 99,9% Uptime & een handige direct-admin.

Basic webhosting
    - 250 MB webruimte
    - 1GB dataverkeer
    - 1 database
    - 1 FTP-acount
    - Reclame vrij
    - Totaal gratis
    Vraag hem hier gratis aan.

Medium webhosting

- 2GB webruimte
    - 8GB dataverkeer
    - 5 databasen
    - 5 FTP-account's
    - reclame vrij
    - Totaal gratis
    Vraag hem hier gratis aan!

Pro webhosting
    - 10GB webruimte
    - 100Gb dataverkeer
    - 5 databasen
    - 5 FTP-account's
    - 1 klein bannertje
    - Totaal gratis!
    Vraag hem hier gratis aan

Zoals je ziet zijn de basic en de medium hosting zonder reclame. Op de pro webhosting zit 1 bannertje. De webservers zijn erg snel, goede support op het forum & van het team. Waarom betalen als het ook gratis kan!:cheer:

Graag wil ik weten of je een hosting hebt aangevraagt en of je tevreden bent, altijd leuk om te weten & eventuele minpunten te verbeteren.8-|

Gezonden roken? Goedkoper roken? Stoppen met roken?

Bestel de elektrische sigaret op elektrischsigaret.nl
    Goedkoopste elektrische sigaretten webshop van nederland.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Verbeter Punten:
    Je hebt "Generate password" ..
    Maar als je erop drukt vult hij zelf iets in.. zonder dat je weet wat.. het zou handig zijn als je daarbij de verberg puntjes weghaalt gwn zodat je.. je eigen wachtwoord wel kan zien + Erboven degene nog zijn oude wachtwoord laten bevestigen..(a)

& http://cpanel.xlwebs.nl/accounts/change-password
    geeft dit aan:
    Section is disabled.

Sorry, but the page you are looking for cannot be found.

en ik neem aan dat de vertaling nog niet 100% is?

Wel hele mooie webhosting (a)

Mvg, H4x0r666

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Server staat al bijna een maand online, en er zijn al 80 verschillende gebruikers die hier gebruik van maken. De website zelf is nog niet helemaal af, komt omdat, ik de laatste tijd met wat prive problemen thuis zit. De website word komende week compleet afgerond. Heb nog geen klachten gehad over de webhostings.:$

• Bedankt binkkie, ik zal even kijken & zal voor vanavond 24:00 even wat aanpassingen doen. ( de website iets beter maken / spellingcontrole) en de hosting pakketten iets meer uitbreiden (FTP-account's / Databasen en evt. webruimte). Zijn er ook nog mensen die tip's hebben qua promoten?

• @ R-mulder, Bedankt voor uw reactie. Heb het verholpen, alle pagina's linken weer correct door. Sorry voor het ongemak, waren kleine schoonheids foutjes die ik door te snel werken heb gemaakt.

Guitar, daar heb ik eigelijk nog niet over nagedacht, wel een leuk idee. Mischien leuk voor in de toekomst, maar nu nog even niet. Wil het graag simpel & basic houden.:cheer:

• Citaat van Perrytje11

Even geprobeerd, ziet er goed uit!:cheer:

Top & laat een feedback achter wat jij ervan vind. Mag in dit topic, anders stuur me een prive-bericht.:)

• Als je op het "Cpanel" zit, en de taal op Nederlands zet, dan zie ik dat het eigenlijk letterlijk vertaald is. Misschien veranderen?

Voorbeeld: Je hoeft niet alle rekeningen,create nieuwe.

:p

• Klopt, heb het vertaald met google vertaler. Alles komt van google vertaler. Dit blijft ook nog wel een tijdje, totdat ik veel tijd heb & zal ik alles goed vertalen.

ik zal ook binnenkort naar de auto installer kijken, volgens mij moet hij gewoon werken, wat is er fout dan?:(

• Citaat van potloodjes

Klopt, heb het vertaald met google vertaler. Alles komt van google vertaler. Dit blijft ook nog wel een tijdje, totdat ik veel tijd heb & zal ik alles goed vertalen.

ik zal ook binnenkort naar de auto installer kijken, volgens mij moet hij gewoon werken, wat is er fout dan?:(

gebruik "Microsoft Word 2010".. met vertalen enzo. Dat werkt heel goed vind ik (L) (google vertaling doet de zinnen meestal niet goed.. enkel de woorden waardoor zinnen bij mij meestal er vreselijk uit komen te zien.. probeer maar eens een verhaal van een andere taal te vertalen naar nederlands.. Poeh)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Zijn er nog mensen die een fijn forum script weten. Geen phpbb & myBB, het script wat ik nu heb is best irritant met het veranderen van dingen..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!