kvk wel of niet

• ideal kost enkel 49 cent per transactie rechtstreeks via de rabobank
    ik weet niet hoe het zit met die betaal site's uiteraard

maar ik neem die kosten altijd voor mijn rekening
    zowel ideal als paypal, die kosten kunnen wij altijd weer aftrekken van de omzet belasting aan het einde van het jaar

en als je winst afhangt van die 49 cent per transactie doe je toch iets niet goed

• Mollie rekent ?1,00 voor zover ik weet.
    Maar ik ben wel in onderhandling voor een KvK aangezien ik het nu wel tot een bedrijf wil laten worden. Ik dacht namelijk nog een baantje te kunnen regelen maar helaas zitten alle winkels etc. al vol hier.

Indien ik een KvK heb moet ik even kijken of ik bij de Rabobank blijf want volgens een website verlenen die geen zakelijke rekeningen aan minderjarigen, ING doet dat wel.

• @ L. Groot
    Nog even terugkomend op een reactie van je op die 6 criteria. Vooral voor nummer 1 klopt het niet wat je zegt. Het begrip regelmatig is dat je het geregeld doet. Dus dat wil niet zeggen dat het een X aantal uren per dag is, maar dat jij het elke dag of elke week doet.

Maar daarnaast. Aanmelden bij de KVK kost geld, maar je inkomsten zullen ook gegarandeerd stijgen omdat het vertrouwen opwekt bij de consument.

Mvg,
    Maks Jorritsma

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!