Klein script, zie geen fout

  • Hallo allemaal,


    Ik heb hier een vrij eenvoudig scriptje gemaakt, maar ik krijg hem niet werkende, zou iemand misschien een oplossing voor mij weten?


    Het script:


    De foutmelding:

    PHP
    Parse error: syntax error, unexpected '?' in H:\UsbWebserver\Root\v3\rijbewijs.php on line 41


    Lijn 41:

    PHP
    if($data->rijbewijs<?$soort;?> == 0){
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hoe bedoel je: ik zet alles van de if in html.
    De if zelf staat gewoon in php en ja de rest buiten de ?> is html ja, maar dat is ook de bedoeling, ik gebruik nooit een print.


    Maar hoe moet ik het dan oplossen met die $soort, dat is mn probleem. Hoe kan ik het anders oplossen. Ik wil dat er dus komt te staan $data->rijbewijsc of ce, dat hangt er van af wat nodig is. Daarom wil ik het zo doen. Want in die $soort staat dus c of ce.

  • if($data->rijbewijs<?$soort;?> == 0){


    <? wil zeggen hier begint php ?> wil zeggen hier eindigt php dus alleen $soort staat in php?


    Maargoed je wil dus doen of $data->rijbewijsc of $data->rijbewijsce en die $soort zou aan moeten geven wat het is? dan moet het dus zo rijbewijs$soort en je moet die <? en ?> weglaten want waarom open je php als het al php is?

  • Je script klopt wel.
    Alleen dit niet:

    PHP
    if($data->rijbewijs<?$soort;?> == 0){


    Eigenlijk zeg je dan dit:

    PHP
    if($data->rijbewijs$info->soort;  == 0){


    En dat gaat natuurlijk niet werken.
    Ik weet niet wat je hiermee op wilt vragen, maar probeer die regel maar aan te passen.

  • nee werkt ook niet


    ik merk al wat een fout is, hij moet namelijk kijken of dat rijbewijsC of CE uit de tabel USERS 0 is, maar hoe voeg ik dat er nu aan toe?


    De code nu:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!