• Hallo CP.

Ik heb al een lange tijd een modem staan, met draadloos, en 4 poorten voor internet.
    Maar aangezien draadloos om het kwartier uitvalt, en dat je m daarna weer opnieuw moet opstarten, beetje kl*te dus voor me PS3, had wel NAT: Open bij Black Ops.
    Dus heb ik sinds kort een nieuwe router aangeschaft, de Linksys WRT54GL.
    Via mijn modem de router in dmz gezet, via mijn router m'n PS3 in DMZ gezet, elk poortje geforward(1 tot 65535, TCP en UDP).
    En alsnog heb ik Nat type 2/Moderate.
    Ik kan overigens maar 25 porten en 10 entries in mijn modem hebben.

Modem: Sweex CC400020
    Router: Linksys WRT54GL

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik mijn NAT weer open?

• Lars en Darsstar, daar was ik me überhaupt al van bewust, heb nu alleen de nodige poorten geforward, in router en modem, heb nu nat: Open.
    Maar het enige wat ik nogal jammer vind, ik voel me een beetje beperkt door die maximum poorten van 25.
    Ik kon bijv. geen Killzone 3 Open Beta spelen, en ik heb meerdere ames, maar ik kan er maar 2 forwarden(Nu MW2 en BO), maar wanneer ik bijv. PSN will forwarden(meer dan 30 poorten), of BF:BC2/1 zijn dat er simpelweg te veel.

• Koop dan een betere en vooral duurdere router ;).
    Over het algemeen is een duurdere router meestal kwalitatief beter en heb je een duidelijk controlepaneel. Ik weet niet of je een modemrouter hebt, ik heb van Telfort de ZyXel P-2601HN-F1 en ik kan ongelimiteerde poorten forwarden. Persoonlijk vind ik de routers van Linksys / Cisco en "bewerkte" Thomson Speedtouch routers door KPN echt klote routers. Kijk eens naar ZyXel of bijvoorbeeld Sitecom.

• Linksys is ok, maar die (ernstige ziekte, wil geen ban) routers van KPN, vriend van me heeft zon ding, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!
    Daar kan je echt niets mee.
    We hebben een redelijk goedkoop modem, maar wel een router van de gemiddelde prijs.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!