Hey,
Ik heb net 2weekjes een nieuwe ipod touch 4g.
Nu heb ik het probleem dat hij na 10sec ofzo op zwartbeeld gaat en dan doet hij het een tijdje niet.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb hem ook al ene tijdje in de lader gedaan.
:cheer:
Hey,
Ik heb net 2weekjes een nieuwe ipod touch 4g.
Nu heb ik het probleem dat hij na 10sec ofzo op zwartbeeld gaat en dan doet hij het een tijdje niet.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik heb hem ook al ene tijdje in de lader gedaan.
:cheer:
Probeer het te herstellen via iTunes.
Ja, hij is nu nieuwe software ofzo aan het downloaden.
Duurt nog 60min:P
En hoe ging het?
En anders gewoon terug naar de winkel gaan, want je hebt gewoon nog garantie.
Ik heb het gedaan en als ik hem in de pc stop hoor je wel geluid en als je goed kijkt, zie je een beetje wat er staat op je scherm (heel onduidelijk!) Ik ga maandag wel effe terug naar de winkel, heb nog garantie ....
En je hebt er zelf niks aan gedaan? (denk bijv. helderheid op 0/1)
Nee, :O
Ok dan zou ik terug naar de winkel gaan :')
Daarom zeg ik ook altijd tegen mensen: hack nooit software. Het kan je alleen maar in je nadeel werken indien je dit toch gedaan hebt. Apple kan namelijk denken dat een applicatie die alleen voor gejailbreakte toestellen beschikbaar is en dus je beeldscherm vernageld hebt. Als je hem dus niet had gejailbreakt kon er niks mee gebeuren.
Dus als je hem nu gejailbreakt hebt, denk dan de volgende keer 2x na en doe het niet :hmm:.
Ik heb mijn oude iPod Touch ook gejailbreaked, werkt prima en heb er zeker geen spijt van
Dus het is niet altijd nadelig.
SkyNet,
Alleen omdat je dan gratis dingen kan krijgen, qua garantie is het niet handig en in 99% van alle gevallen krijg je geen (gratis) reparatie of vervanging. Mensen leer toch eens dat niet voor niks de zon op komt en dat je gewoon moet leren dat je voor sommige apps of functies moet betalen. In feite ben je gewoon aan het frauderen.
Nope, want jailbreaken is niet illegaal Lars.
Tevens heb ik het op mijn iPad niet gedaan en koop ik de Apps gewoon netjes
Ga jij dan 80-90 euro betalen voor TomTom? En voor andere games die je eerst wilt testen?
Op jouw manier zul je ze dan eerst moeten aanschaffen en dan pas kijken of hij je bevalt of niet.
Ik zie vaak bij recensies staan dat mensen deze gekocht hebben en hij achteraf gezien niets waard was of het helemaal niet deed.
Als je toestel kapot is kun je gewoon de originele software erop zetten (automatisch zonder jailbreak) en dan merkt Apple er niets van.
Jailbreak is niet illegaal. Apple heeft verschillende zaken verloren als het gaat om jailbreak. Met een jailbreak kan je gecrackte apps installeren. Pas als je hackulo toevoegt (die heeft een tool waarbij die de beveiliging uitschakelt. DIT IS WEL ILLEGAAL!!). Apple neemt gejailbreakte toestellen niet meer terug met een garantie. Andere winkels meestal wel.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!