Hoi,
Ik heb mijn nieuwe website http://www.miljoenenmail.nl na maanden ontwikkelen eindelijk af!
Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden, wat beter kan en als het vertrouwelijk over komt.
Robin
Hoi,
Ik heb mijn nieuwe website http://www.miljoenenmail.nl na maanden ontwikkelen eindelijk af!
Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden, wat beter kan en als het vertrouwelijk over komt.
Robin
demo?
Beste,
Aangezien je er veel moeite hebt ingestoken wil ik je ook helpen door moeite te doen met het uittesten.
Ik heb bij de 1ste stap (aanmelding) van je website al enkele tips, of laat ons zeggen enkele kleine details.
*Het input field van huisnummer zou ik kleiner maken dan de andere en ook een limiet erop maken.
*Ik zou je errors van het aanmelden via jquery of dergelijke maken zodat je niet altijd terug hoeft te klikken bij een fout (alles op 1 en diezelfde pagina).
*Je bevestigingsmail komt bij men spam omdat de afzender (onbekend) is.
Ook klopt hij niet je krijgt <br /> te zien achter elke lijn etc..
Dit is mijn mening tot nu toe, ik zal de website zeker verder uittesten.
Mvg,
Pg
Hoi CBproductions,
Hartlijk bedankt voor je feedback. Bij welke provider zit je waar hij in de spamfolder komt? Bij ziggo is dit niet het geval. Verder heb ik de <br /> bug gefixt als het goed is, ook is het input field van het huisnummer verkleint. Nu moet ik enkel nog even de jquery uit gaan zoeken.
Robin
Ziet er allemaal goed en wel uit alleen heb ik een vraag wie zal beheerder worden van deze site en wie zal dan ook de uitbetaling doen aangezien je zelf nog maar 15 bent.
Je dient minimaal zestien jaar oud te zijn en in Nederland te wonen.
Waarom alleen voor nederland?
Geloofwaardigheid 0/10
Leesbaarheid 2/10
Aantrekkingskracht 1/10
Vindt persoonlijk layout te sober om me er op aan te melden daarom ook geloofwaardigheid 0.
Is mijn mening.
Beste,
Het gaat de goede kant op, maar laat ons zeggen dat de website nog veel uitbreidingen nodig heeft.
Ikzelf vind het gedeelte puzzelen beetje amateuristisch op je website staan..
Ook is het jammer dat enkel Nederlanders mogen meedoen en geen Belgen.
Op het moment is er niet zo heel veel niet meer te zeggen aangezien er nog geen acties zijn etc..
Mvg,
Pg
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!