Scripter gezocht

  • Geachte cpers,


    Omdat me vaste scripter wegens privé omstandigheden tijdelijk niet kan scripten zoek ik iemand anders die voor een redelijk bedrag wilt scripten.


    Het gaat hier om een makelaars site dit bedrijf verhuurt bedrijfspanden, winkelruimte's en kantoorpanden aan bedrijven. Het is dus geen verkoop.


    Ik had al een prijsafspraak gemaakt dus daardoor maakt het het allemaal een beetje krap.


    Mijn budget is hier 400,00 voor. Design dient nog wel gesliced te worden (deze zal eind deze week begin volgende week afzijn)


    Nu vroeg ik me dus af of iemand me kan helpen en het voor max 400 euro wilt doen.


    Let op Je dient dus ervaring van PHP, HTML en SQl te hebben. Ook komt er vermoedelijk een slideshow in.


    Graag verneem ik van jullie.


    P.S. Er dient dus een administratiepaneel bij te komen waar je alles kan toevoegen, wijzigen en verwijderen.

  • Beste,
    Ik kan je helpen met het maken van het systeem. Ik heb meer dan voldoende ervaring PHP, HTML (in combinatie met css) en SQL. Daarnaast kan ik eventueel ook nog de layout slicen: crossbrowser, w3c valid en natuurlijk semantisch, dat is wel zo prettig als mensen nog later aanpassingen moeten maken.


    Om mijn kunnen te ondersteunen heb ik twee website die ik graag wil laten zien. Momenteel wordt voor de eerstgenoemde website een nieuwe versie van gemaakt die via aan niet nader genoemde link te bereiken is. Eventueel kan ik je hiervan de link geven in een privé bericht:
    www*launch*data*.nl
    www*gamebreak*tv


    Zoals je ziet bevat de laatst genoemde een soort van slider, ook dit moet geen probleem zijn als straks blijkt dat die er ook nog in moet. Het is gemaakt in jQuery, een mooie frame van javascript die veel gebruikt wordt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!