Posts by remystr

    Raar dat niemand wat gezegd heeft over je slice. Ikzelf vind hem nogal slecht, je gebruikt tabellen waar je divs hoort te gebruiken. In sommige gevallen kan je beter een list gebruiken (zoals in menu).


    Daarnaast viel het me ook op dat de achtergrond gejat moet zijn, ik zie namelijk de combinatie met een saloon en een piraat niet.

    Beste,
    Ik kan je helpen met het maken van het systeem. Ik heb meer dan voldoende ervaring PHP, HTML (in combinatie met css) en SQL. Daarnaast kan ik eventueel ook nog de layout slicen: crossbrowser, w3c valid en natuurlijk semantisch, dat is wel zo prettig als mensen nog later aanpassingen moeten maken.


    Om mijn kunnen te ondersteunen heb ik twee website die ik graag wil laten zien. Momenteel wordt voor de eerstgenoemde website een nieuwe versie van gemaakt die via aan niet nader genoemde link te bereiken is. Eventueel kan ik je hiervan de link geven in een privé bericht:
    www*launch*data*.nl
    www*gamebreak*tv


    Zoals je ziet bevat de laatst genoemde een soort van slider, ook dit moet geen probleem zijn als straks blijkt dat die er ook nog in moet. Het is gemaakt in jQuery, een mooie frame van javascript die veel gebruikt wordt.