Dan doe je het al jaren verkeerd, wat nu linkt naam.domeinnaam.nl door naar domeinnaam.nl. Je geeft nl. nergens de mapnaam waar het naartoe moet worden gelinkt door.
Wat de TS wil is dat naam.domeinnaam.nl word doorgelinkt naar domeinnaam.nl/naam. (en dat je naam.domeinnaam.nl/pagina.php in de browser blijft zien).
Dat moet dus op mijn manier.

Sub-domain
-
-
-
ik heb menig startpagina bij mij op de server draaien
zoals http://linkerd.nl ook daar hebben wij het zo opgelost !
wij zijn hier om mensen advies te geven en iedereen heeft zo zijn eigen manier van oplossen -
Als mijn nieuwe vps online is zal ik jouw manier even testen, ik ben bang dat het niet werkt.
-
Via dit: http://www.webhostingtalk.nl/d…card-dns-subdomeinen.html en veel hulp is het mij gelukt:D natuurlijk moet je wel wat dingen er bij scripten zoals dat ie bij het aanmelden ook direct naar dat subdomein gaat:)
-
-
Krijg net te horen waar ik me domein heb lopen / hosting , dat zijn reseller geen Wildcard kan ofso
-
mocht je het willen kan wil ik jou ook wel een aanbieding doen
wij ondersteunen wel wildcard dns
-
Ik zal het eerst even op 1 van me andere domeinen proberen :cheer:
-
Succes mocht het nodig zijn hoor ik het graag van je
-
Ik zal contact opnemen zodra ik het niet voormekaar krijg :cheer:
-
-
Patrick, er is dan wel htacces nog nodig.
verder moet je dit enkel via Custom HTTPD.conf:ServerAlias *.|DOMAIN|
In de htacces doe je nml subdomein.domein.nl omzetten in index.php?game=subdomein
Anders weet de server niet welke hij moet inladen en word het gewoon naar de homepage doorgestuurd.
Robin -
Reseller eigenaar kan wss zometeen even Wildcard DNS aanzetten.
-
Citaat van patrickekkel
mocht je het willen kan wil ik jou ook wel een aanbieding doen
wij ondersteunen wel wildcard dns
[offtopic]
Tsja je zal wel klanten nodig hebbe..[/offtopic]@ts je kunt gewoon wildcard dns instellen mocht je een admin account als reseller of vps hebben kun je dit zelf doen. Is dit niet het geval dan even je hostbedrijf een mailtje sturen die regelen dit in no-time voor je;)
-
Je kan het alleen doen als je admin toegang hebt (op DirectAdmin via de manieren die hier gemeld zijn) dus als reseller kan het niet ;).
-
Citaat van Webbasing
[offtopic]
Tsja je zal wel klanten nodig hebbe..[/offtopic]@ts je kunt gewoon wildcard dns instellen mocht je een admin account als reseller of vps hebben kun je dit zelf doen. Is dit niet het geval dan even je hostbedrijf een mailtje sturen die regelen dit in no-time voor je;)
in de wereld van webhosters is iedere euro welkom
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!