Oplichting of fout van mij?

  • Beste CP leden, ik wil graag weten wat ik met dit probleem kan.


    Een Lid van deze website heeft een download shop, met geen kvk.


    Ik heb bij een webshop de Hostmuis source gekocht, source niet gehad.
    Via live support met betreffend persoon gesproken, waren geen betalings gegevens te vinden, dus ik kreeg ook mijn source niet.


    Toch staan er in mijn telefoon logs dat ik die x minuten gebeld heb.


    Kan ik dit aankaarten bij de politie, of hoe moet ik dit verder behandelen?


    Ik dank jullie er zeer voor!


    Vriendelijke groeten,
    Lancer.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je hebt er voor betaald, enkel is het lastig met geen kvk-bedrijven.
    Omdat je geen gegevens heb van hun, dus ook geen aantekende brief kan versturen.


    Heb je die wel dan moet je duidelijk vermelden dat je voor het product heb betaald, en het graag nog wilt ontvangen.
    geef daarbij ook een termijn op van 1-2 weken, voordat je verdere stappen gaat ondernemen.

  • Door het feit dat je met de telefoon betaald hebt neem ik aan dat het niet meer dan 5 euro gekost heeft? Neem je verlies dan zou ik zeggen, de tijd die je erin steekt is die 5 euro gewoon niet waard.


    Daarnaast moet hij het sowieso wel kunnen zien, ik kan geen aanbieder verzinnen waar je niet kunt zien hoelaat er gebeld is, maar goed.


    Als laatste, om uberhaupt een webshop te mogen hebben moet je officieel een KVK hebben, ga dan ook nooit met webshops zonder KVK in zee..

  • allereerst dien je de complete tijd uit te zitten alsvorens je ophang. stel een product kost 3 euro dan dien je 225 seconden aan de lijn te blijven. Doe je dit niet dan krijg je het niet.


    ten 2e dien je een officiele emailadres in te vullen. doe je dit niet en geef je een vals emailadres op dan ontvang je de bestelling niet.


    3 Laat de persoon contact opnemen met de desbetreffende partij.


    4 ga niet via persoonlijk bericht hier praten over deze persoon, doe je dit wel valt het onder smaad en laster


    5 kom je er niet uit neem contact op met een moderator/ beheerder.


    6 Politie zal tegen een paar euro geen aangifte opnemen.

  • Als de persoon begint met betalen is, zal de eigenaar wel inkomsten ontvangen, ook al is het gesprek niet voltooid.


    Gewoon een mail sturen naar targetpay en is opgelost. Een topic maken direct op een forum is iets die niet kan vindt ik persoonlijk. Aangezien de webshop perfect werkt, ligt het probleem bij u of eigenaar. Dit is een kwestie die eerst moet proberen opgelost worden via prive.:s

  • @Sloosmedia:
    Iemand zwartmaken in het openbaar, dit tevens zonder bewezen.


    Dit is iets die niet kan, als de eigenaar in zijn recht is en hij wordt nu zwart gemaakt, dit kan niet. Ook al is persoon 14 en heeft ook al fouten gemaakt, dit is tussen koper en verkoper momenteel nu.

  • @********: Dat is ze bij deze gelukt.


    Ik zou gewoon even bij Targetpay kijken naar de laatste betaling
    Staat zijn (niet afgronde) betaling er niet bij, dan zal hij zich moeten verantwoorden i.p.v jij nu.

  • Hallo,


    Zou ik mogen vragen wat een KvK is?? (a) wat bij leren kan geen kwaad :$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Beste skynet, het is al opgelost met een moderator.


    Ik moet mijn verlies maar nemen zoals hij is.
    Het is inderdaad een klein bedrag, maar als dit mij meerdere mensen gebeurt, loopt X ondertussen leuk binnen.


    Laster is geen spraken van, want er wordt niemand genoemd.


    De hulp was weer klasse, zoals we van de "average" CP gewend zijn.
    Toch bedankt voor de mensen die sirieus reageerde.
    Mijn dank daarvoor!


    Met vriendelijke groet,
    Lancer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!