Rangen veranderen

  • Hallo iedereen,


    Ik ben bezig met het OSBanditi naar het Engels te zetten. Maar ik heb een probleem. Ik kan de rangen niet veranderen.


    En het is niet echt schoon als je een engelse game hebt met nederlandse rangen.


    Ik had hier de rangen aangepast (right_column.php):

    PHP
    <?
    $rank                          = array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rank = $rank[$data->rank];
    ?>


    Dit komt dan normaal in de stats rechts bovenaan. Maar het blijven de oude rangen. (Ja ik had de rangen aangepast). Ik kan er eveneens niet het Euro-teken veranderen.


    En hier heb ik het ook veranderd (profile.php):

    PHP
    <?
    $rang	                  	= array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rang = $rang[$user->rank];
    echo $rang; ?>


    Hier veranderen de rangen wel.


    Ik heb ook in de database gezocht of ik daar de rangen etc. kan veranderen maar ik vond niets. Als jij wel zeker weet dat je die in de database kan veranderen zeg dan waar in de database aub.


    Als er nog iets niet duidelijk is wat ik zei vraag het dan maar.


    En als jij het antwoord weet zeg het ook maar. =D



    Groeten,
    Steffie333

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • In de meeste bestanden waar je de rang ziet staat dit:

    PHP
    <? 
    $rang                          = array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");  ?>


    Bestanden die ik zo weet:
    Profiel, gevangenis, config

  • Ok bedankt voor jullie antwoorden

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 12:30:40:
    Ik heb de rangen veranderd in alle bestanden(right_column.php / config.php / jail.php / profile.php) Maar het werkt nog steeds niet :s
    Heeft iemand nog opties om mijn probleem op te lossen?

  • Citaat van Maviose

    De komma moet weg


    Ok ik zal zien of het werkt, ik zal hier iets laten weten.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 14:21:15:
    Ja het werkt! Heel erg bedankt Maviose! :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!