Posts by Steffie333

    Sloosmedia, er komen zeker en vast inkomsten. Het is redelijk uniek wat ik in gedachten heb.


    Naam en layout heb ik aangepast bovenaan. Deze zijn al in orde.


    Ik zocht een SCRIPTER en geen Promotor. 8-)


    En ja we zullen met contract werken.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.11 13:40:17:
    Scripter is gevonden. :slotje:

    Beste,


    Ik zoek een scripter voor een maffia-game. Het wordt geen gewone game. Dus dan kan je je ervaringen eens lekker testen.


    In de maffia game moeten op het moment nog opties worden verwerkt zoals een nerve bar, energie bar, levels etc.
    De game word in het Engels vertaald (door mezelf). En de layout is ook al gemaakt.
    Van zodra hij af is en online staat krijg jij 50% van de winst die we maandelijks maken.


    Zolang als dat je de 50% wilt behouden leg ik je opdrachten op om de game te verbeteren. Hierover zal ook een contract worden opgesteld.


    Het geld wordt overgedragen via bankoverschrijvingen.


    Heb je interesse? Post het hieronder dan. Post ook even welke websites / crime-games je al gemaakt hebt.


    Vriendelijke groeten,
    Smeers Stef (Steffie333)

    Beste,


    Mij kan je ook helpen.
    Ik ben bezig aan en criminal. En jet is niet een doodgewone saaie zoals banditi (xD). Deze wordt iets groots. Er komen vernieuwingen. We gaan werken met Exp om een "level" omhoog te gaan en bij misdaden werken we met het oude systeem om te levelen.


    We gaan ook met een energie balk werken... Maar ik ga niet teveel zeggen, ze luisteren allemaal mee... 8-)


    Je kunt me contacten via PB.


    Groeten,
    Steffie333

    Hallo iedereen,


    Ik heb een vraagje. Ik zou graag een UPGRADE-optie willen hebben.
    Dit is als je 100% hebt behaald van een rang dan verschijnt er achter de Progress-balk "[UPGRADE]".
    Als je hier op klikt ga je naar de volgende rang. Als je er niet op klikt behoud je je rang, tot dat je wel wilt vorderen naar en hogere rang.
    Zelf weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen.


    Groeten,
    Stef

    Citaat van Maviose

    De komma moet weg


    Ok ik zal zien of het werkt, ik zal hier iets laten weten.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 14:21:15:
    Ja het werkt! Heel erg bedankt Maviose! :cheer:

    Ok bedankt voor jullie antwoorden

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 12:30:40:
    Ik heb de rangen veranderd in alle bestanden(right_column.php / config.php / jail.php / profile.php) Maar het werkt nog steeds niet :s
    Heeft iemand nog opties om mijn probleem op te lossen?

    Hallo iedereen,


    Ik ben bezig met het OSBanditi naar het Engels te zetten. Maar ik heb een probleem. Ik kan de rangen niet veranderen.


    En het is niet echt schoon als je een engelse game hebt met nederlandse rangen.


    Ik had hier de rangen aangepast (right_column.php):

    PHP
    <?
    $rank                          = array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rank = $rank[$data->rank];
    ?>


    Dit komt dan normaal in de stats rechts bovenaan. Maar het blijven de oude rangen. (Ja ik had de rangen aangepast). Ik kan er eveneens niet het Euro-teken veranderen.


    En hier heb ik het ook veranderd (profile.php):

    PHP
    <?
    $rang	                  	= array("","Groentje","Loopjongen","Zakkenroller","Winkeldief","Dief","Mobster","Moordenaar","Lokale leider","Leider","Godfather");
    $rang = $rang[$user->rank];
    echo $rang; ?>


    Hier veranderen de rangen wel.


    Ik heb ook in de database gezocht of ik daar de rangen etc. kan veranderen maar ik vond niets. Als jij wel zeker weet dat je die in de database kan veranderen zeg dan waar in de database aub.


    Als er nog iets niet duidelijk is wat ik zei vraag het dan maar.


    En als jij het antwoord weet zeg het ook maar. =D



    Groeten,
    Steffie333

    Goededag iedereen,


    Ik ben bezig met een layout voor de OSBanditi v2.1.2 source. Maar ik heb enkele problemen hiermee.


    Denk je dat je mij kan helpen? Stuur me dan een PM.


    Als wederdienst mag je Admin worden op mijn maffia-game. :cheer:


    Groeten,
    Steffie332