Gamers Layout

  • Ik heb een Gamers Layout gemaakt en dacht, hij is best goed gelukt dus verkoop ik hem maar. Je krijgt alleen de .PSD geleverd dus het is excl. basing!


    Voorbeeld: Klik hier!


    Niet rippen AUB!


    Vaste prijs is 5 Euro en kleine aanpassingen zoals de site titel veranderen zijn gratis. Alleen reageren als je interesse hebt of een vraag hebt, anders zal ik je bericht meteen rapporteren bij een moderator!

  • Heeft u hier al boden op gehad?


    Ga dit bericht niet melden, maar u zult lang moeten wachten op bod van €10, je kan beter een GRATIS template downloaden, die zijn mooier.
    Oefen nog wat ;)

  • Ik heb geen interesee en geen vraag.


    Maar denk niet dat iemand deze layout snel zal kopen.
    Je menu's staan niet op gelijke hoogte.
    Linkpartner menu staat hoger dan Laatste nieuws menu.
    Daarbij loopt je linkpartner menu ook niet gelijk (aan de rechterkant) met die lege menu daarboven.


    Je Balkjes in Laatste nieuws en Linkpartners is bij de ene afgerond en bij de andere niet.


    Greetz,
    Freakr:)

  • Klopt, maar dat zijn de aanpassingen die worden gedaan bij aankoop. Zal zometeen wel een nieuw voorbeeld posten, maar alweer een reactie die niet met het kopen te maken heeft. Ik gooi dit topic er gelijk vanaf, want blijkbaar hebben leden op Criminalspoint moeite om de beginposts te lezen van Topic Starters.

  • Dit is niet van geen moeite doen.
    Maar zou jij een auto kopen waar de bumper er scheef ophangt.
    En ze zeggen dan, ja als je die koopt, passen we hem dan wel aan.


    Denk dat jij de auto eerst ook wilt zien met een Rechte bumper erop hoor. :)

  • Verkoop gaat niet verder. Topic kan gesloten worden en het voorbeeldje wat ik had geplaatst was niet recent en de kleine details waren dus nog niet afgewerkt.

  • Lol, ok dan ..


    Mij ook goed, maar als je iets wilt verkopen, zet dan ook meteen een "goed" voorbeeld online.
    En niet van, deze wordt nog aangepast maar Bied toch maar..



    Maarj, sluit maar :p

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!