ik heb een server! stuur maar een PB.
Minecraft server
-
-
-
Vandaag weer even minecraft gespeeld met een vriend. en hebben we dit gecreeerd (of juist gesloopt)
http://www.youtube.com/watch?v=wAbLn2J4vo8&feature=feedu
Minecraft never gets boring
-
nice, ik heb pas minecraft beta gekocht (gisteren).
Echt de moeite waard! -
Het is inderdaad de moeite waard, ik ga samen met die vriend nog een let's play maken
-
Hallo daar jasper ik ben beetje minecraft verslaaft ik wil graag met je een server opstarten. Minecraft is een wereldje waarin je gebouwen enzo kan plaatsen en maken.
Btw als ik met je mee doe met server opstarten krijg ik dan ook OP?Note: Ik speel dit spel al vanaf de versie 1.2 XD
-
Ik speel op een ClanServer, Dit is een leuke server met een leuk aantal geinstalleerde plugins!
Wil je er ook op spelen? of wil je een kijkje nemen?
Server IP: 85.17.170.66
Clan : DubleDutchClan
-
1 ding wat ik wil zeggen is hamachi hackt je pc!
Hoe ik het weet: Ze hebben het bij mij gedaan en me bankrekening was leeg!:(( en nu heb ik een andere pc door die troep!:@
Keuze:
Je download het en je word gehackt!
Of
Je bent verstandig en doet het niet!Jullie keuze;)
-Yannick
-
-
Yannick, je maakt je druk om niets, hamachi was er al zo ongeveer 8 jaar geleden in zijn v0.0.1 staat al aanwezig, en is nooit als hackprogramma bevonden.
en waarom in vredesnaam schreeuw je zomaar wat in het rond, wat hamachi een "slechte" naam kan bezorgen, indien je goeie argumenten hebt mag je die laten horen.
en anders stil zijn, en blijven :')
-
Hamachi is niet gevaarlijk.
Speelde zelf ook minecraft met wat vrienden op 1 van hun servers.
Ga straks eens inloggen en kijken hoe het nu met mijn huisje is, want is lang geleden.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!