Slotje graag!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zou kiezen voor targetpay, maar licht aan jou.
    Mollie betaald pas uit bij +?25,- En targetpay altijd als ik me niet vergis. Mollie heeft meer dan targetpay o.a advertensie systeem kant en klaar. Bij targetpay moet je hem zelf maken.

  • TargetPay betaalt inderdaad meer uit, maar als je het eenvoudig wil en veel overzicht, raad ik toch mollie aan, die is overigens een stuk overzichtelijker.

  • TargetPay is alles behalve service en overzichtelijk.
    Je moet zelf voor elke betaamethode gaan zoeken en graven voor je je uitbetaling ziet. Dan krijg je bij TargetPay maar een uitbetaling PER betaalmethode PER 25 euro. Dus je moet in principe voor bellen en bijv. sms appart 25 euro verdienen. Je zou iets met ze kunnen regelen, wat overigens zeer vervelend is.


    Ook is het systeem buggy, de scripts zijn onoverzichtelijk en helemaal niet bugloos. Ik had een keer een klant die al een toegangscode kreeg per SMS voordat hij het volledige bedrag had betaald. Zo kreeg hij de dienst maar ik kreeg geen geld van TargetPay. "Draai het maar even terug op je site" krijg je dan te horen. Dan vragen ze nota bene ook nog of je hun een mailtje wil sturen met alle informatie hierover zodat ze het misschien konden oplossen... Als ze het dan gewoon meteen in hun computer plaatsen, maar dat is waarschijnlijk teveel werk voor een telefoniste.


    Ook deugt de telefoon van hun niet, je belt ze op en dan schijnt een telefoniste alles te moeten navragen waardoor jij een leuke telefoonrekening hebt.


    Het enige voordeel is de SMS api, als die bij Mollie terugkomt ben ik hier voor goed weg.


    Bij Mollie staat er netjes je hebt zoveel saldo en bij 25? word je uitbetaald, wat geld voor alle betaalmethodes en gebeurd zoveel dagen na de maand. TargetPay heeft verschillende uitbetalingsmomenten per betaalmethode.


    TargetPay:

    Citaat

    Betaaltermijn
    De verdiensten worden aan u uitgekeerd zodra deze door ons van de mobiele operator zijn ontvangen. Dat is 30 dagen na het einde van de betreffende maand. Er moet minimaal ?25,- aan omzet zijn gemaakt om tot uitkering over te gaan.


    Mollie:

    Citaat

    090x / IVR-betalingen
    Binnen 7 werkdagen na het einde van de kalendermaand.


    En dan spreekt TargetPay van een "Snelle uitbetaling"...
    Het kan dus nog sneller en de service en overzichtelijkheid die ik bij TargetPay mis vind ik bij Mollie.


    Echt een vreemd bedrijf die TargetPay..

  • godborn: Wanneer is de release van "Microbel" dan?
    @lars: +1. Mollie is veel overzichtelijker, veel makkelijker te configureren dan TargetPay. Ik heb ze (gelukkig) nooit hoeven bellen. Maar ik geloof dan maar op je woord :P

  • Ik heb er geen goede ervaringen mee iig.
    Ik maak er nog wel gebruik van (helaas) van de SMS, Mister Cash en Wallie api. Dit doe ik om de betaalmethodes verspreiden te hebben zodat ik niet bij de ene elke maand word uitbetaald en bij de andere eens per jaar. Als de SMS api terugkomt neem ik Wallie en SMS van Mollie en laat ik MisterCash voor wat het is omdat dat toch niet veel gebruikt word ;).

  • Micro*bel komt waarschijn eind deze maand uit ;) Ik heb in-side dingen gezien en moet zeggen coding is heel geavenceerd en ze bieden zoveel meer dan mollie en targetpay samen. Ook worden de uitbetalingen hoger.


    De eigenaars van mediums.nl zit achter micro*bel, nog iemand van webfanaat-sg.nl (1ste versie) en nog wat mensen. Ik moet zeggen ze zijn erg goed bezig.

  • Citaat van L.Groot

    Maar is die Micro-bel alleen voor bellen of ook voor Wallie etc.?


    iDEAL / Wallie / Paypal / Creditcard en nog veel meer. Ik kan er nog niet veel over zeggen, maar het zal vele unieke opties hebben, ook met betrekking tot auto incasso etc.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!