Hoi, Ik Zoek Een MijnMaffia Game,
Ik Zoek Er 1 Met Veel Leden En Lekker Veel Inkomsten, Ik Geef Er Niet Meere Dan 30 Euro Aan Uit, Ik Wil De Site Eerst Zien.:D
Mvg Yannick.
Hoi, Ik Zoek Een MijnMaffia Game,
Ik Zoek Er 1 Met Veel Leden En Lekker Veel Inkomsten, Ik Geef Er Niet Meere Dan 30 Euro Aan Uit, Ik Wil De Site Eerst Zien.:D
Mvg Yannick.
Hier kan u er 3 vinden:
http://www.criminalspoint.com/…66/3-mijnmaffiagames.html
[offtopic]Ik wil ook een site kunnen kopen met xxx euro inkomsten bijvoorbeeld en maar 30 uitgeven :$[/offtopic]
Daar heb ik al gekeken, Toch Bedankt.
Je wilt een goede site met veel inkomsten kopen voor 30 euro? Dan wil ik dat ook wel!
Het Is Een MijnMaffia Site Die Ik Wil Kopen, Dat Is Omdat Ik Autisties Ben Ik Kan Dus Niet Scripten Drm Mijnmaffia.
Autistisch Is Nog Altijd Geen Excuus Om Zo Te Gaan Praten. Autistische Mensen Kunnen Vaak Juist Beter Scripten. Iets Met Concentratie En Inbeeldingsvermogen.
Een Website Met 100 Euro Inkomsten Per Maand Zal Je Niet Zo Snel vinden, Zeker Niet Voor 30 Euro. Ik Denk Dat Je Het Beste Een Eigen Site Kan Starten, Want Je Kan Ook Een Site Aanmaken Zonder Scriptkennis Succes Ermee!
Ik moet jannick daar 100% gelijk in geven. Veel autisten hebben grootse dingen bereikt in het leven.
Assasin.nl staat nog altijd te koop
Met vele groeten,
Brent
Ja jannick maar jij weet niet hoe ht is om autisme te hebben en ht is heel mooilijk gha kijken op wikipedia het heet pdd-nos.
Mvg Yannick
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.11 18:02:29:
Slotjuh, Vawegen Domen reacties.:slotje:
Als je nou gewoon 30 investeerd in een mijnmaffia game door er opties voor te kopen en te promoten kom je al een heel eind. En hou alsjeblieft op over dat autisme want dat slaat nergens op en heeft hier niks mee te maken. Iedereen probeert je hier te helpen en dan vraag je of het topic word gesloten omdat er domme reacties zijn, kom op zeg!
En opeens kan ie weer normaal type.
Als er domme reacties zijn, dan moet je die reporten. Als mijn reactie in jouw optiek dom is, dan report je 'm en laat ik 'm staan voor andere crewleden die er een objectieve blik op hebben.
Een stuk of wat van mijn vrienden zijn (sterk) autistisch, en ik weet daardoor wel een beetje hoe het is. Maak 't niet te moeilijk voor jezelf, dat heb je meestal nog zelf in de hand
En op je verzoek: :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!