contents probleempje

• Hallo,

okey nou ik gebruik zowat altijd internet explorer dus ik weet niet hoe me website op andere browsers eruit ziet.. alleen mozilla firefox .. mja das nie zn heel groot verschill en ik kreeg te horen van een vriend dat als je ingelogt bent en je op een optie drukt dat je niks te zien krijgt..? (met chrome) terwel je op internet explorer enzo gewoon alles te zien krijgt en nu snap ik dus niet wat ik moet doen.. voor de mensen dus bevoorbeeld die andere browsers gebruiken (a) help? wat zou je me kunnen aanraden.. om te doen.. :hmm:

Mvg, H4x0r666

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• uhm das niet echt een oplossing om het te fixen (xD)

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• ja ik heb geen google chrome maar ik weet wel dat je niet de probleem kan zien want het is gewoon een wit scherm.. dus tja :O best irritand heb je alles zoals je wou en dan gebruik je het via een andere browser.. staan sommige dingen anneens heel anders das best irri bij sommige sites.. :O (daar hebben wel meer mensen last van)

O o
    /||\
    /¯\

• en is dat nog te veranderen .. zodat er via meerdere browsers gespeeld kunt worden?? :|

O o
    /||\
    /¯\

• PHP
    <script>
    if(navigator.userAgent.indexOf('Microsoft') > '1'){
    document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie.css">');}
    } elseif(navigator.userAgent.indexOf('Mozilla') > '1'){
    document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ff.css">');}
    }
    </script>

Zo kun je per browser een bepaalde CSS inladen.

Weet niet of er een betere oplossing is, design ben ik slecht in xD

• zal ik in mijn index.php dan gwn dit:

PHP
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css">

vervangen door dit?

PHP
    <script>
    if(navigator.userAgent.indexOf('Microsoft') > '1'){
    document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ie.css">');}
    } elseif(navigator.userAgent.indexOf('Mozilla') > '1'){
    document.write('<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/ff.css">');}
    }
    </script>

en dan gwn css-v1.css (naam)verandere in ie.css en nog eentje aanmake die dan ff.css heet?

in mozilla firefox werkt me spel wel goed alleen de contents zijn nogal klein dus dan koppieer ik gwn de inhoud van css-v1.css en dan maak ik daar de wijzigingen in zodat de contents in ff wel goed zijn??

is dit goed.. of is dit slecht .. wat moet ik doen (a)

(btw ik laat die andere browsers dan wel zitten.. omdat ie tog standaard browser is en daarnaast word ff nogal veel gebruikt dus doe ik die 2 browsers wel alleen.. want ik heb zelf ook geen andere browsers dus kweetnie eens hoe ze daar eruit zien.. hehe :$)

Mvg, H4x0r666

O o
    /||\
    /¯\

• okey ik weet dus even niet wat ik moet doen.. want:

Citaat van Extreme

wat je kan doen is...

Ga naar!!!! http://browsershots.org/ :)

Daar kan je screens laten maken van je website ;)

dat heb ik gedaan :P maar je krijgt dan alleen maar screens van je homepage.. wat bij mij bijna wel overal normal werkt.. maar het ging mij meer om de ingame.. want daar zij iemand die chrome gebruikte dat de contents wit waren..

mja ik gebruik allemaal verschillende css dus ik weet dan niet wat ik moet doen en hoe de code er uit zal zien...

mehh :(( kben hopeloos hehe kdenk dat ik deze vraag maar even een tijdje in de wacht laat staan..:S

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!