Beste,
Ik heb deze maffia lay-out gemaakt voor een contest maar hij werd niet uitgekozen dus heb ik hem afgemaakt en verkoop ik hem nu.
Preview:
GAAT VOOR €5 PAYPAL WEG!
Groeten,
Guitar
Beste,
Ik heb deze maffia lay-out gemaakt voor een contest maar hij werd niet uitgekozen dus heb ik hem afgemaakt en verkoop ik hem nu.
Preview:
GAAT VOOR €5 PAYPAL WEG!
Groeten,
Guitar
*BUMP!*
*BUMP* na aanvraag van TS.
Gaat voor 5 euro weg nu!
is er misschien een demo link .. zo dat ik hem in het groot kan bekijken want ziet er heel mooi uit hehe alleen die naam van maviose nie :$
Dat verander ik uiteraad, het is enkel .psd
ik vind hem echt heel mooi maar zou het dan wel werken bij mijn 2KiLL Source??
zitten dan gwn alle opties erin .. als ik het een beetje bij werk enzo..
en die transparante achtergrond.. zou ik daar dan nog een leuk gif plaatje kunnen zetten die zich herhaalt???
ik heb niet zo heel veel ervaring dus tja maar zou heel cool zijn als dit ook zou werken bij mijn 2Kill Source (ingame)
btw is het ook mogelijk om met bevoorbeeld wallie te betalen?? en dan de extra koste dat ik die erbij betaal..
en met een beetje hulp dat ik het bedrag verhoog..?
Citaat van GuitarDat verander ik uiteraad, het is enkel .psd
(of werkt dit niet omdat het alleen een psd is??) ik gebruikte eerst trouwens ook nooit .psd wat heel dom was.. mja kzie nu eigenlijk ook pas de nut ervan in
[offtopic]Psd is het formaat waarin het bestand is opgelagen (photoshop).
Daarin kan alles aangepast worden, daarna moet de layout gesliced worden in css en html.[/offtopic]
Kan overschrijving ook? Of ideal? Alle rechten over layout?
De layout is precies wat ik zoek,
Indien je deze voor me sliced krijg je 20,- voor de layout.
Met vriendelijke groet,
Kevin
@h4x0r666
Het is een enkel .psd layout, je moet hem slicen nog slicen. In .psd is makkelijk de "transparante" (hij is gestreept) gewoon wijzigen voor een ander uiteraad, ik zal dit soort kleine aanpassingen ook wel gratis erbij willen doen. Wallie is misschien ook nog een mogelijkheid.
Sourceshop
Inderdaad alle rechten, betaling via iDeal gaat zeker niet, ik ben parteculier. Bankoverschrijving is m'n laatste optie, ik heb het liefst Paypal, en daarna wallie.
proxmedia
Hoeveel geef je zonder slice?
Als je de betaling via Mollie doet kan je ook via MiniTix doen, is een kleine omweg maar heeft uiteindelijk véél minder transactiekosten.
Hierbij een citaat (handleiding) vanaf mijn website:
CitaatToon Meer
Door nieuwe regels omtrent iDEAL van Currence (ookwel de Nederlandsche Bank genoemd) zijn wij genoodzaakt iDEAL voorlopig uit te schakelen.
Dit betekent echter niet dat u hier helemaal niet meer mee kunt betalen, in tegendeel u bent zelfs nog goedkoper uit!
Via Rabo SMS Betalen (MiniTix) kunt u alsnog via iDEAL betalen. U heeft hier alleen een mobiele telefoon voor nodig.
Rabo SMS Betalen is wel van de Rabobank maar u kunt met elke bank die iDEAL ondersteunt terecht bij Rabo SMS Betalen.
Indien u nog geen MiniTix portemonnee hebt volgt u stap 1-9 anders stap 6-9.
Stap 1) Ga naar http://www.smsbetalen.nl.
Stap 2) Klik op "Open een portemonnee" en voer uw 06 nummer en e-mail adres in. Klik vervolgens op "Verstuur code".
Stap 3) U heeft een code ontvangen per SMS, vul deze code op de webpagina in.
Stap 4) Boek 1 cent of gelijk een groter bedrag via iDEAL naar uw MiniTix account.
Stap 5) Ga naar uw mailbox en u vind daar een activatie link. Klik hierop.
Stap 6) Ga op Rapifia.nl naar de "MiniTix" pagina, voer het aantal punten in dat u wilt bestellen en selecteer als provider "Rabo SMS Betalen".
Stap 7) U komt op de Rabo SMS Betaal pagina, voer uw mobiele nummer in en u krijgt wederom weer een code toegestuurd.
StapVul deze code op de webpagina in en voltooi de betaling.
Stap 9) U word weer doorgelinkt naar de Rapifia.nl website, en uw punten zijn bijgeschreven.
Wij hopen dat het gelukt is via een kleine omweg toch via iDEAL bij ons te kunnen betalen.
Indien u opmerkingen of klachten heeft kunt u contact met de "Live Support" opnemen, afdeling "Betalingen".
Ik hoop dat je er wat aan hebt,
Ontopic: kan je hem slicen?
Het is zonder slice, dit kan ik helaas niet doen
Bump op aanvraag van TS. Haal nou is die copyright weg!
Zonder copyright:
zijn die 2 plaatjes van jouw? heb je ook alle rechten want ik heb hem eerder gezien bij de layout van habib10
Mvg H4x0r666
Habib10 gebruikt gewoon de zelfde renders als ik. Check PB voor linkje.
Nu ON-TOPIC!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!