Maffia lay-out

  • is er misschien een demo link .. zo dat ik hem in het groot kan bekijken want ziet er heel mooi uit :D hehe alleen die naam van maviose nie :$

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • ik vind hem echt heel mooi maar zou het dan wel werken bij mijn 2KiLL Source??


    zitten dan gwn alle opties erin .. als ik het een beetje bij werk enzo..


    en die transparante achtergrond.. zou ik daar dan nog een leuk gif plaatje kunnen zetten die zich herhaalt???


    ik heb niet zo heel veel ervaring dus tja maar zou heel cool zijn als dit ook zou werken bij mijn 2Kill Source (ingame)


    btw is het ook mogelijk om met bevoorbeeld wallie te betalen?? en dan de extra koste dat ik die erbij betaal..


    en met een beetje hulp dat ik het bedrag verhoog..?


    Citaat van Guitar

    Dat verander ik uiteraad, het is enkel .psd


    (of werkt dit niet omdat het alleen een psd is??) ik gebruikte eerst trouwens ook nooit .psd wat heel dom was.. mja kzie nu eigenlijk ook pas de nut ervan in ;)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • @h4x0r666
    Het is een enkel .psd layout, je moet hem slicen nog slicen. In .psd is makkelijk de "transparante" (hij is gestreept) gewoon wijzigen voor een ander uiteraad, ik zal dit soort kleine aanpassingen ook wel gratis erbij willen doen. Wallie is misschien ook nog een mogelijkheid.


    Sourceshop