Blauwe Tekst onder de normale tekst

  • Hallo Cp'ers,


    Ben bezig met mijn missie script te verbeteren. Alleen is bij deze missie is het dat je het met een partner moet doen. Maar als ik dan de partner ingevuld hebt en de auto id dan moet mijn partner hem accepteren.


    Alleen het script daar is niet zo lekker, aangezien onder de tekst die de partner alleen mag zien, ook de tekst (in het blauw, dus niet met een kader eromheen) eronder die ik ook zag.


    Wat moet ik veranderen in het script, om die blauwe tekst weg te krijgen. Heb hier een screen, van de fout:


    Dit is het stukje script, waar het in moet zitten de fout:


    Dus in het kort, wat is mijn probleem:
    Die partner mag die blauwe tekst niet zien, want daar heeft hij niks mee te maken.


    Alvast bedankt voor het helpen!


    Mvg,


    Peetduck

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het gaat daar niet om, misschien is dat niet duidelijk verteld alleen ik wil graag dat mijn partner die blauwe tekst helemaal niet ziet!;) Want staat niet echt netjes, dat je de tekst dubbel ziet en hij moet die optie niet eens gebruiken

  • haal regel 80 tot en met regel 105 gewoon eens weg...
    dat is namelijk de tweede keer dat het er in staat...
    en aangezien op je screen je niet precies twee keer het zelfde ziet en de bovenste in een if block staat, en daar de button met de tekst 'Nodig uit' in zit is het is dat dus de tweede

  • geef het hele script dan is...
    want nu hebben we geen goed beeld van wat wanneer gebeurd...


    ik dacht namelijk dat die tekst er voor een tweede keer in stond...
    maar blijkbaar moet die niet weergeven worden als die andere wel weergeven wordt...
    maar het zomaar in een else stoppen na de andere tekst kan problemen opleveren.
    aangezien we niet weten of die andere tekst als in een else staat...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!