Muziekbalkje in de menu

• Hallo,

Weet iemand misschien ook de code voor een muziekbalkje want ik wil graag in de menu van mijn website een klein muziek balkje zetten zoals deze: http://www.developerscorner.nl…er/tests/muziekje-bij.htm en dan dat die automatisch start en als die afgelopen is naar het volgende liedje gaat maar hoe? (en ook dat je gewoon op pauze en stop enzo kunt drukken.. natuurlijk) Thxx

Mvg, H4x0r666 (a)

[offtopic]btw is het mogelijk om bevoorbeeld als je een website hebt, twee domeinen te gebruiken.. bevoorbeeld domein1.nl en domein2.nl ..? of kan je maar 1? nee tog :O[/offtopic]

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Haha weetje wat ik leuk vind
    let op:
    Muziekje bij?
    Ingebouwde QuickTime audio player
    Zie broncode: <---------- twee keer de vindplaats van de mp3 opgeven, en twee keer de breedte en hoogte van de player opgeven! De hoogte van 28px is nodig voor Internet Explorer. Voor IE is ook een minimale breedte van 280px nodig: anders valt de volume-schuifknop (in IE aan de rechterkant) buiten beeld.

Dus dan kijk je even in de brondcode en zie je de code.
    maar kijk hier onder maar ;)

• maar als ik dan bevoorbeeld wil dat hij na het eerste liedje een tweede afspeeld bevoorbeeld:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

&

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

en ik wil dat muziekbalkje in mijn index.php stoppen,
    in dit stukje:

wat moet ik dan doen??

(ik wil m graag boven de tijd, hier heb je een voorbeeld van hoe het eruit ziet:
    )

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!