ik wil graag phpmyadmin op mijn localhost, heeft iemand een link waar ik de laatste versie kan downloaden met bijbehorende tut want ik weet wel waar en hoe ik het moet downloaden maar alle tuts die ik tot nu toe vond ging over oudere versies
phpmyadmin
-
-
-
Je kan toch een programma downloaden waar alles al inzit?
Voorbeeld USBwebserver.
-
ik heb usbwebserver gedownload en volg nu weer de inlog tut maar stout op dit probleem als ik inlog met de goede of slechte naam (password)
PHPNotice: Use of undefined constant password - assumed 'password' in C:\xampp\htdocs\login.php on line 6 Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: [2002] Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding ac (trying to connect via tcp://localhost:3306) in C:\xampp\htdocs\login.php on line 9 Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Kan geen verbinding maken omdat de doelcomputer de verbinding actief heeft geweigerd. in C:\xampp\htdocs\login.php on line 9 Couldn't connect!
ik gebruik nu dit:
PHP
Toon Meer<?php $username = $_POST['username']; $password = $_POST['password']; if ($username&&password) { $connect = mysql_connect("localhost","root","") or die("Couldn't connect!"); mysql_select_db("phplogin") or die("Couldn't find db"); $query = mysql_query ("SELECT * FROM user WHERE username='$username'"); $numrows = mysql_num_rows($query); if ($numrows!==0) { // code to login } else die("That user doesn't exist!"); echo $numrows; } else die("please enter any username or password"); ?>
-
Wachtwoord moet usbw zijn.
-
klopt silverstar echter heb ik dat al geprobeerd en toch blijft dezelfde fout terugkomen
-
Heb de de database phplogin gemaakt. Want het moet wel gewoon werken?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!