Toegankelijkheid's Code doet raar

• Toegankelijkheid's Code doet raar

nou ik heb in 22 pagina's bovenin, elke keer onder:
    <?php

include('_include-config.php');

(dit neer gezet)

PHP
    if($data->login == H4x0r666 && $data->level == 255){

en onderaan elke keer boven </body> tenzij er niks stond..
    (dit neer gezet)

PHP
    <?          
    } else {
    echo "<link rel='stylesheet' type='text/css' href='css-v1.css'>";
    echo "<table width=100%><tr><td class=subtitle><b>ERROR!</b></tr></td>";
    echo "<table width=100%><tr><td class=mainTxt>";
    echo "<CENTER><font size=2 color=red><b>GEEN TOEGANG!</font><br><br> Alleen toegankelijk voor ADMIN'S</CENTER></b>"; 
    } 
    ?>

zodat alleen mijn account en andere admins op die pagina's kunnen .. daarvoor gebruikte ik prongeluk:
    if($data->login != H4x0r666 && $data->level != 255){ waarbij != ipv == .. toen merkte ik het verschil dat de normale leden toegang kregen en ik juist niet .. best vreemd vond ik mja is nu weer hersteld en ik gebruikte ook zn soort code op de VIP pagina's die het wel gewoon doen en deze werkt nou anneens niet.. ik krijg nu aldoor mijn melding van dat er alleen ADMIN's op die pagina mogen terwel ik toch goed heb ingesteld dat er een uitzondering is voor mijn account en andere admins of zijn deze codes verkeerd?? kvind wel dom want voor VIP werke ze wel.. huh
    als je me kan helpen.. Graag! (a) want ik ben hier nou all heel lang mee bezig terwel dit niet zo moeilijk moet zijn.. ik gebruikte eerst gwn:
    if($data->login == H4x0r666){
    echo 'Alleen voor H4x0r666!!!';
    exit;
    }
    bovenaan .. maar dat is lelijk .., die andere is mooier^^ en gebruik ik ook voor de vips.. tja alle hulp is welkom :D

[offtopic]btw ook zn domme fout.. toen ik die toegankelijkheid's code gebruikte bij me vip pagina's .. de rest deed het wel maar bij deze kreeg ik anneens een melding:
    Parse error: syntax error, unexpected '}' in /home/h4x0r666/public_html/krassen1.php on line 564
    (oftewel line 28)

als je weet wat er fout aan is (xD) dan Thxxx!!(L)[/offtopic]

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Als alleen Admins toegang mogen hebben tot het script, waarom gebruik je dan niet

PHP
    if($data->level > '255'){
    print "";
    }

?
    Dan heeft iedereen boven level 255 toegang tot die pagina.

Mvg,
    Knowboard

• Citaat van Knowboard

Als alleen Admins toegang mogen hebben tot het script, waarom gebruik je dan niet

PHP
    if($data->level > '255'){
    print "";
    }

?
    Dan heeft iedereen boven level 255 toegang tot die pagina.

Mvg,
    Knowboard

ik maak ook gebruik van kleine icoontjes naast je naam waardoor mijn admin level verandert wordt .. en dus niet meer 255 is^^ daarom wou ik die code gebruike van H4x0r666 en 255.. snapje?

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Zoiezo, waarom zet je tekst buiten ''?

Probeer is:

PHP
    if($data->login == 'h4x0r666' OR $data->login == 'H4x0r666') {
    // Hier komt dan jou admin pagina en dan doe je
    } else { echo 'Niet voor jou bedoeld groentje!'; }

En dan kan je gewoon je opmaak blijven gebruiken:

Je gebruikt ook endhtml, je kan ook gewoon:

• hier mag slotje op :slotje:

O o
    /||\
    /¯\

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!