Welke Source is het beste?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Maak gebruik van de edit functie![/offtopic]

@BrokenTrack: Niet iedereen kan dat, als iemand eerst wilt beginnen met een oude source om te bouwen begrijp ik dat volkomen.

burberryboy69: Als ik jouw was zou ik gewoon de Rode Criminals pakken en je gaan focussen op het beveiligen etc. Gewoon helemaal ombouwen. Leer je het meeste van!

• Welke source ik je zou aanraden, geen waar je er 10 kan van vinden op het net. Zorg dat deze uniek is van layout of scripts. Als je er eentje zou moeten kopen raad ik je sterk aan om niet onder de 150 euro iets te kopen, alles wat lager ligt is al 50x verkocht geweest...en niet meer uniek.

Zorg ook dat je voldoende budget hebt om iets moois uit de grond te stampen, heb je dat niet start dan geen maffia spel.

Indien je echt iets wilt kan ik je wel iets aanbieden, heb je geen hoog budget kan je er ook eentje huren bij me.
    Meer info via persoonlijk bericht.

• @iedereen sorry maar dit is echt bullshit. Ik bedoel iedereen is begonnen met een gratis source. Begin met een vendetta rood ofzo. Maak of koop er een mooie layout voor. Dan heb je al een unieke uiterlijk. En ga lekker erin kloten daarvan leer je echt heel veel.

gr,
    Stan

• [offtopic]@stan 1500ste bericht :P[/offtopic]

Nolf: Waarom moet je gelijk iets bij hem aansmeren? Luister niet naar dit soort geldwolfjes! Kijk naar de post van stan en mijn eerdere post. Ik denk dat je daar het verst mee komt. Gewoon een leuke layout kopen en een beetje klooien met een PHP boek voor je neus.

• Ik smeer hem niets aan, ik wil hem alleen wat bijdragen en niet
    dat hij iets koopt waar hij later spijt van krijgt omdat het al honderden keren verkocht is. 90% van de site's gebruiken allemaal en dus allemaal standaard script alleen blinken er paar uit met unieke scripts die je nergens anders ziet. Kan er hier snel paar opnoemen maar zal dit maar niet doen uit vrees van negative kritiek.

• Nolf: Nou het zou wel zo aardig en passend zijn als je het hier gewoon zou zeggen. Daar zijn we hier immers voor. En ik snap dat maar als hij iets van iemand wilt kopen dan geeft hij dat denk ik zelf wel aan. En sorry als mijn reactie een beetje bot overkwam maar ik heb hier ook vaak genoeg rare types gezien die van alles probeerde aan te smeren. Maar nogmaals mijn excuses

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!