include foutje

• Ik heb een formulier gemaakt waar je wat dingen invult die dan in mijn mailbox komt. de code is:

de php is:

echter als ik hem op mijn site zet en de php code include krijg ik alleen dit te zien: U heeft geen naam ingevult! de rest van het script is dan ook niet te zien. misschien kan iemand me helpen zodat dit niet meer gebeurt en wat tips geven over het script?

mvg dia

• beste RDML, ik heb ook jou code gelezen en mee gerommeld maar helaas werkte dat niet. ik heb toen een reactie geplaatst, en hem erna aangepast op FrankYs voorstel wat tevens ook niet werkte dus ik heb je voorstel WEL uitgevoerd, (wat ik zei: het kan liggen aan notepad++ of omdat ik de code op de verkeerde plek zet want hij las hem niet, toen zag ik dat hij op het verkeerde bestand
    stond dus heb hem bij het php bestand gezet. toen was het probleem ook niet opgelost. en ik wil beslist niet alles voorgekauwd hebben we zijn hier om te leren.

mvg dia

MAARGOED waarom moeten we altijd afdwalen op mijn topics, ieder doet het op zijn eigen manier en ondertussen heb ik nog geen hulp gehad...

• dan maar weer voorkauwen:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!