• Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een host ik heb osbanditi gedownload. En via een FTP programma heb ik de bestanden geupload naar me host. Een database heb ik ook en heb toen die sql bestand geupload en op me hosting heb ik connection.php ingevult maar weet nu niet hoe ik verder moet.


    PS: Je moet ook iets doen met index.php uitvoeren en die connection.php kopieren naar root , maar die map kan ik niet vinden. En in mysql moet je iets doen by instellingen om de sitetitle te veranderen dat kan ik niet vinden. En je moet by mysql,onder users, admin veranderen naar 1.


    Maar weet niet hoe ik verder moet.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Waarvoor is een forum bedoeld om iets te vragen niet dat mensen gaan reageren met zinloze antwoorden. Dus als je niet komt met een nuttig antwoord reageer dan niet. Ik vraag iets over een spel, ik vraag niet om te komen met dat antwoord.

  • brokentrack
    ik weet zelf ook niet hoe je dat moet instaleren ;)
    maar vriend van me wel


    maar ondertussen doe ik wel veel aan de site
    buggs oplossen enzo


    dus het hoeft niet zo te zijn dat als je het niet kan instaleren
    dat je dan niet kan scripten ;)

  • Citaat van Bever

    @brokentrack


    Iedereen is toch bijna zo begonnen? Dus wat lul je nou?


    Ik geef enkel raad, dat is toch geen probleem hoop ik?
    Want het is handiger om eerst ervaring te hebben voordat je zo'n game opstart ivm met bugs enzo.


    @TS:
    Root is de map public_html (is eigenlijk geen root, maar wordt wel bedoeld denk ik)

  • Misschien is het handig om te zeggen welke versie je hebt?
    Als je er een hebt onder de 1.6 versie raadt ik je aan om snel onder downloads bij criminals source's te kijken bij banditi v2.2, en deze te downloaden want deze bevat bijna geen bugs;)


    Ook kan het aan je hoster liggen.

  • Ik heb de versie OSBanditi 2.1.2
    Connection heb ik ingevuld. Maar dit snap ik niet helemaal wat ik hier mee moet. Ik ben een beginner ja maar iedereen is zo begonnen. Hoe weten jullie het anders allemaal. Iedereen is begonnen met Nul ervaring.


    Edit R.Jipping: In het vervolg even de code-tags gebruiken:)

  • Oh wist niet dat dat moest maar staat er al.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.02.11 18:45:40:
    Ik heb versie OSBanditi 2.1.2 maar nu moet ik mezelf admin maken maar kan ik nergens vinden waar dat moet. En hoe kryg je het spel dan online zodat je ook je spel kunt zien?
    MvG. Daan1987.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!