Tweede Kamer steunt missie Kunduz

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van L.Groot

Nee hoor,
    Taliban is de grootste vijand van de wereld.
    Wie heeft er 2 vliegtuigen laten invliegen op een gebouw van wereld belang?
    Wie is er nog geschifter dan Hitler?
    Wie laat een bom in treinen in Rome exploderen?

1 antwoord: Osama Bin Laden en z'n mongolen groep "Al Qaida".

Niet mensen zomaar beledigen, wij hebben ook mogolen in ons land zoals : geert wilders.

• Citaat van az

Lancer en wie zegt dat wij de enige zijn emt nucleaire bommen amerika verkoopt die wapens wss zelf aan taliban en dan gaan vechten tegen je eigen wapens.

Leverd geld op, beter dan hun zonder reden aanvallen en de centen zomaar afpakken vind je niet ?

• Wat je niet hebt, kun je niet krijgen toch?

Als al-qaida en weet ik veel wat weg is, ben je er vanaf.
    Afmaken dus.

Vind je dit discriminerend, of wat dan ook?
    Jammer, want zo bedoel ik dit niet.

****** lui moet maar xtje stoppen met aanslagen en weet ik veel wat in de naam van Allah.

Ik heb hier eindeloze discussies over met 2 marrokaanse jongens van mijn werk, en die zeggen zelf: Afmaken!

En az, jammer dan, of terugtrekken, of afmaken, zodat het maar keertje ophoud.
    Hoelang moet de bevolking eronder lijden dat onze jongens en meiden op burgers poppen, en onze jongens en meiden daar trauma's aan overhouden.

Het heeft meer leed dan zin, of terug, of de missie afmaken, en dat was toch echt Sadam van z'n troon stoten en bin-laden afknallen.

• Hieruit blijkt dat je echt geen benul hebt van wat zich in de wereld afspeelt.

• Lancer,
    Ja inderdaad.
    Die mensen leven nog 1000 jaar geleden.
    Met hun "iedereen boerka" en de mannen een baard en zo'n debiel doekje op mannelijk hoofd.
    Mens, pas je koran eens aan aan de regels van deze tijd, wat gelukkig veel moslims al wel in zien.

Dit is dus NIET discriminerend, de meeste mensen hier in Nederland doen dat wel goed (leefstijl aanpassen etc.).

• @BrokenTrack;
    Dit was oorspronkelijk de bedoeling, dat jij dat verkeerd opvat kan ik weinig aan doen.

@Lars;
    Dat is hun geloof lars, dat respecteer ik dat "doekje".

Boerka niet, iedereen moet goed gezien kunnen worden (in NL).
    Wat hun in Afghanistan doen, moeten hun weten.

Tering koran, wil ik ook niet zeggen, want dan kan de bijbel ook de fik in (kruistochten e.d.).

De extremisten maken er van: Dood aan alle ongelovigen.

ThugLife: Waarom moet lars en/of ik op onze woorden passen?
    Vrij land, en omdat een "moslim" dit zegt, moet ik stoppen met mijn mening uiten (en/of lars?) NEE.
    Dat is bedreiging in mijn ogen ;)

En als je dat wilt zeggen: GA JE GANG!
    Ik wil puur discussieren, en geen welles nietes spelletje spelen.

Ontopic:
    Die missie moet niet doorgaan, zelfs als het een training is.
    Ze kunnen suïcide bombers trainen, maar geen agenten...
    Zucht.

• Je mag van mij zeggen wat je wilt maar er is wel een grens . Om met een ziekte te schelden over een geloof is weer te ver ...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.01.11 21:14:51:
    Joden dragen toch een een hoedje . Daar moeten ze een hoedfoddentaks belasting voor maken . Elke geloof heeft wel wat maar alleen bij de moslims gaan ze wat zeggen ...

• @BrokenTrack,
    Je mag in Nederland bijna alles zeggen, zelfs al is het niet met een "mijn mening is / naar mijn mening" idee.
    Jij moet gewoon weten (en er niet op in gaan) dat wanneer iets niet controleerbaar is (zoals "De extremisten maken er van: Dood aan alle ongelovigen.") dat dit gewoon een mening is en je daar niets over kan zeggen.

Blijkbaar heb jij nooit Nederlands / Taal gehad want dit word nl. al in de eerste klas (groep 6 maybe) duidelijk gemaakt.

Discrimineren is iedereen op één hoop gooien en doen wat Hitler doet (joden haten, vermoorden etc.) dus wat je zegt klopt deels niet.

Heb je de film The Kite Runner gezien? Waarin een moslim jongetje elke dag misbruikt word door een oudere man, wat natuurlijk volstrekt normaal is volgens hun cultuur. Maar als een vrouw dan overspel pleegt (wat dus niet mag) dan moet zij gestenigd worden?

Maar ja, we gaan maar weer ontopic ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!