Tweede Kamer steunt missie Kunduz

• Wat vinden jullie van de missie in Afghanistan ( Kunduz ) ?

- Bron Nu.nl -

DEN HAAG - De Tweede Kamer heeft zich na een nachtelijk debat uitgesproken voor de missie naar de Afghaanse provincie Kunduz.

----

Mitch

• alles wat de regering wil gebeurt toch ja
    dus wat heeft iemand daar nog iets over tezeggen of tegen in tebrengen niemand

maar ik heb mijn eigen mening daar over en dat mag

vreiheids van memings uitting mag en is toegestaan in nederland

meer zeg ik er niet over derest kan zelf wel invullen toch dat nederland volraakt en tedruk word

• ik ben tegen vorige x viel eht kabinet ook hierover en hoe kan het dat nu ineens een meerderheid voor is:S terwijl er toen een meerderheid tegen was:S. Dit is gewoon absurd zware mietjes daar in de tweede kamer.

• Ach ja, als je dan toch geld in de papier versnipperaar wilt gooien, doe het dan tenminste met een media stunt die pro-amerikaans is om die lijers ook weer wat gelukkiger te maken.

• ze moeten zich gewoon helemaal niet daar met die discussie bemoeien

maar goed amirika roept en nederland zegt direct ja

reden daar voor is dat de amirikanen en canadesen ons hebben bevreid in de 2de wereld oorlog

zo denken de duitesers ook nog steeds de baas zijn over ons nederlanders

maar goed zo kan ik nog wel even door blijven gaan

• @lars waarom tegen de taliban vechten laat ze lekker regeren in afghanistan misschien doen ze het helemaal niet zo slecht eens zien wat het volk dan zegt ze plegen al die aanslagen alleen omdat al die militairen daar zitten.

• Nee hoor,
    Taliban is de grootste vijand van de wereld.
    Wie heeft er 2 vliegtuigen laten invliegen op een gebouw van wereld belang?
    Wie is er nog geschifter dan Hitler?
    Wie laat een bom in treinen in Rome exploderen?

1 antwoord: Osama Bin Laden en z'n mongolen groep "Al Qaida".

• Citaat van L.Groot

Nee hoor,
    Taliban is de grootste vijand van de wereld.
    Wie heeft er 2 vliegtuigen laten invliegen op een gebouw van wereld belang?
    Wie is er nog geschifter dan Hitler?
    Wie laat een bom in treinen in Rome exploderen?

1 antwoord: Osama Bin Laden en z'n mongolen groep "Al Qaida".

Je gaat hier de mist in.

Elk land heeft zo zijn slechte dingen. Neem nu Amerika samen met Wikileaks. Neem nu de "Collateral Murder".

De Taliban is helemaal niet de grootste vijand van de wereld? Waar baseer je dat nu weer op? Anderen vinden de Taliban een held. Ieder zijn mening.

De grootste vijand is de wereld zelf. Moeder natuur.

Verder is die Hitler opmerking een beetje ongepast he.

• @lars er zijn er ook veel die beweren da 9/11 opzettelijk was(amerikaanse overheid zelf)..... en lars miss ben jij wel de gorotste vijand van de wereld wie weet? Hoe kan je iemand nu bestempelen als grootste vijand van de wereld hoe kunnen een paar landen voor de 204 landen spreken????

• Nou ja, je weet niet hoeveel mensen er gedood zijn bij WTC ramp en Rome.
    Niet meer dan WOII maar wie weet wat er nog komt...
    Zodadelijk ga je met het vliegtuig op vakantie en dan word de luchthaven waar jij moet landen gebombardeerd.
    Dan piep je wel anders.
    Ik had familie die daardoor overleden is, dan weet je pas hoe erg die debielen zijn.

• Citaat van L.Groot

Nou ja, je weet niet hoeveel mensen er gedood zijn bij WTC ramp en Rome.
    Niet meer dan WOII maar wie weet wat er nog komt...
    Zodadelijk ga je met het vliegtuig op vakantie en dan word de luchthaven waar jij moet landen gebombardeerd.
    Dan piep je wel anders.
    Ik had familie die daardoor overleden is, dan weet je pas hoe erg die debielen zijn.

Amerika doet niet meer, niet minder.

Je richt je nu op één groep, aangezien jij daarbij betrokken bent.
    Maar er zijn meerdere groepen die net zulke erge dingen doen. Neem nu alleen al de oorlog in vietnam.

De hele wereld is één grote debiel, niet enkel en alleen maar de Taliban. Dat moet je je beseffen.

• [offtopic]Ik zit op een draadloos netwerk genaamd Al-Qaida, werkt prima, goeie jongens, die al-qaida[/offtopic]

iedergeval, gewoon niet doen, laat het zoals het is, terugtrekken en lekker laten uitvechten.

Willen ze daarna ruzie, nucleaire bom erop, en nooit meer voort laten planten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!