Gevangenis

• Mijn host had een paar dagen onderhoud en is daardoor de server time weer terug gezet naar Amerikaanse tijd. Als je nu een misdaad pleegt en dan in de gevangenis belandt dan zit je opeens 5 uur in de gevangenis!?:( Mijn database maakt gebruik van de Nederlandse tijd en dus hierdoor denkt de gevangenis dat je nog 5 uur in de cel zit. Het zelfde heb ik met werken je moet dan ook 5 uur wachten voordat je weer 'energie' hebt.
    En een paar maanden terug had ik ook een Amerikaanse tijd en toen werkte het nog goed.

Hoe kan ik dit oplossen???
    Probleem intussen opgelost op een wonderbaarlijke wijze (xD)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van jessers

Extreme: Geldt die tijd dan alleen voor mijn site of ook voor alle gehoste sites?

En een paar maanden terug had ik ook nog een Amerikaanse tijd maar toen deed hij het gewoon goed

Geld voor de hele server als ik me niet vergis.

En het ligt denk ik aan je script, de berekeningen blijven hetzelfde. Of je nu 3 uur achterloopt volgens je eigen tijd of voor... Het is server sided dus dat zou niet moeten uitmaken.

• Citaat van BrokenTrack

Geld voor de hele server als ik me niet vergis.

En het ligt denk ik aan je script, de berekeningen blijven hetzelfde. Of je nu 3 uur achterloopt volgens je eigen tijd of voor... Het is server sided dus dat zou niet moeten uitmaken.

Toen het nog werkte heb ik een backup gemaakt en er nu weer op gezet. Maar het werkt nog steeds niet!

Dit is mijn script:
    Het belangrijkste deel kun je vinden in regel 431 t/m regel 449

• Citaat van L.Groot

Je kan ook ini_set gebruiken.
    Daarmee kan je volgens mij ook de servertijd alleen voor jouw site aanpassen.
    Gewoon in config.php of in .htaccess plaatsen.

Ik weet niet of ik het helemaal goed doe maar het lukt me niet!

• Eindelijk op een wonderbaarlijke wijze is de tijd zelfs terug gezet naar de Nederlandse tijd en zit je niet meer vast! In ieder geval bedankt voor de hulp en de moeite. Nu kan hier een slotje op :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!