cam optie:P

Gratis Chat
-
-
-
Dat zal hellaas niet lukken.
Ik heb dan een flash media server nodig, en die heb ik niet. En dat kost aardig wat geld. Verder kan ik het ook maken dat je elke seconde een image van je webcam upload maar dat kost weer teveel dataverkeer.
Dit zal dus pas mogelijk worden wanneer ik ook een budget hiervoor heb.
-
Misschien een bestand uploaden,verzenden en dan wordt het deleted.
Dat zou een mooie aanpassing zijn! -
-
Misschien een optie dat je de layout aan kan passen?
Dus images uploaden en laten weergeven, kleuren met achtergrond. Text (chat venster) ergens anders en dan bijv de online leden links.
Dat je alles zelf kan weten waar het komt? -
Citaat van giotjuh
Misschien een optie dat je de layout aan kan passen?
Dus images uploaden en laten weergeven, kleuren met achtergrond. Text (chat venster) ergens anders en dan bijv de online leden links.
Dat je alles zelf kan weten waar het komt?
Dat was ik vergeten te vermelden!Ook kan de grootte in hoogte aangepast worden (klein, middel, groot).
Achtergrond kleur zal aangepast kunnen worden. Images doe ik niet i.v.m. dataverkeer.
Bepaalde tekst kleuren aanpassen.
Kleuren thema kiezen.Dat van ledenljst verplaatsen is teveel werk vind ik dus doe ik niet. Het is immers gratis.
-
Topic weer ge heropend. Na onderzoek bleek dat de maker van het design een deel van een ander design heeft gebruikt voor dit design hier kwam veel ophef over echter kunnen wij hierdoor weinig. Ik raad de ts en de reporter aan dit uit te vechten met de maker van de designs.
-
Laat ik de vraagstelling anders is veranderen aangezien het niet echt storm loopt.
Wie zou van deze nieuwe chatbox gebruik willen maken?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!