ideetje

  • Hallo,
    Ik dacht er net aan om iets te doen speciaal voor CP.


    We hebben een eigen MSNBOT, maar is het ook niet een goed idee om een eigen ventrillo of teamspeak te hebben?


    Wat vinden jullie er van.
    Gelieve ONTOPIC te blijven.


    Mvg woetie

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nee, ik heb zoiets is meegemaakt echt triest, iedereen begon daar te roepen, en dan had je ook van die hyper-actieve mensen die steeds hun zin herhaalde waar niemand iets op antwoorden.


    Verder is de chat van CP ook niet erg populair, en denk dat een teamspeak dus ook weinig tot niet actief zal zijn.


    Je hebt soms zelfs van die mensen die dus werkelijk 'scheten' zitten te laten op zo'n TS programma.. en dan moeten wij moderators of administrators zich ook nog is bezighouden met het controleren daar.


    De meeste topics lopen nu al uit de hand, ik wil niet weten hoeveel er gescholden zal worden op zo'n TS.


    Mijn stem heb je hier niet voor:hmm:.


    Mvg,


    Dein

  • Citaat

    Die MSNbot ondersteunen wij niet officieel.
    We hebben de criminalspoint chatbox hier rechtboven.


    Vent/teamspeak wil ik eventueel wel hosten op 1 van onze leegstaande servers.
    Voorwaarde: moet draaien onder linux.


    Maar zie wel het echte nut er niet zo hard van in.


    Bwa we kunnen met elkaar praten enzo :d kan soms tog gezellig worden niet?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 21:00:47:


    ok, het was maar een idee.
    Is zien wat de anderen er van vinden.


    Maar ik gebruik altijd ventrillo omdat ik een online game en daar heb ik zelf een ventrillo.


    En als mensen echt lastig doen, waarschuw je ze gewoon, en anders ban.

  • Citaat

    Maak dan een IRC server. Sommige mensen hier zullen toch wel zo'n irritante stem hebben dat je er niet op zit te wachten.


    Kan nog wel lachen worden niet? :d

  • Citaat

    Doet me denken aan dit clipje:

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    hahaha mooiste!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!