Mac donalds overgeplaats

• Hey CP'ers,

Ik ben zojuist met een maffia game bezig maar nu heb ik het volgende probleem.

Ik wil graag de mac donalds script wat in de banditi source zit verplaatsen in de criminolz source. Alles werk alleen 1 ding niet.

De mac donalds SQL heb ik in mijn MySQL gezet en vervolgens geupdate, nadat dit is gebeurd en ik kijk in mijn linker rijtje ( database ) zie ik nergens Mac donalds staan. Op het moment dat ik in de ingame ben zie ik het kopje Mac donalds wel enkel werkt het script niet.

Wat moet ik nu precies doen?

• Ok ik ben vandaag bezig geweest om mijn mac donalds script in te voegen in de Criminolz source ( Mac script komt van Banditi ) Dit is uiteindelijk gelukt. Ik heb wat tabellen toegevoegd enkel heb ik nog 3 probleempjes.

Dit krijg ik op mijn pagina te zien

MySQL:

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/maffia12/domains/maffiasolution.v3host.be/public_html/ingame/mac.php on line 30

Mocro, Ik heb de SQL query in mijn User gezet dit is ook gelukt enkel krijg ik die MySQL fout te zien.

SQL code:

Mijn mac donalds script:

PHP
    $rsel = mysql_query("SELECT * FROM `mac` ORDER BY `prijs`");
    while($res = mysql_fetch_object($rsel)) {

Ik krijg de volgende fout op de website zelf:

PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource

Ik hoop dat iemand mij wat kan helpen?

Met vriendelijke groet,

Mitch

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.01.11 23:18:21:
    iemand?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!