Header allready sent fout!

  • Ik heb onlangs een nieuwe webhost gevonden en als ik me site daar upload komen er allerlei vage fouten bv dit:



    PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php:1) in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php on line 44
    
    
    Warning: include(_cron_beurs.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215
    
    
    Warning: include(_cron_beurs.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215
    
    
    Warning: include() [function.include]: Failed opening '_cron_beurs.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-configindex.php on line 215


    Mijn config:

  • Dus zo:



    blabla enzovoort

  • O bedankt.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 01:39:09:
    Alex?


    Alsnog staat er:

    PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/hq.php:1) in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/_include-config.php on line 2


    Bij sommige pagina's

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.09 01:40:38:
    Dit staat ook op sommige pagina's


    PHP
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/bezittingen.php on line 114
    
    
    Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/Gorgio1/domains/ghettostreetz.nl/public_html/bezittingen.php on line 118
  • Include confg kan je proberen de session start te evrwijderen aangezien de config geinclude wordt en er dan op een andere pagina al een session_start is meegegeven zal hij deze dus dubbel rekene. tevens over de andere fouten kan ik geen antwoordt op geven zoveel evrstand heb ike r niet echt van. Ik ga nu slapen ;)

  • Citaat

    Include confg kan je proberen de session start te evrwijderen aangezien de config geinclude wordt en er dan op een andere pagina al een session_start is meegegeven zal hij deze dus dubbel rekene. tevens over de andere fouten kan ik geen antwoordt op geven zoveel evrstand heb ike r niet echt van. Ik ga nu slapen


    Als je de error leest zie je dat dit niet helemaal correct is: Waarschijnlijk heb je output (dat kan ook een simpele spatie zijn), voor de include van de config-file staan.


    Over de andere fouten: Query mislukt, want mysql_query geeft FALSE als de query lukt, en anders een resource. Je zult even moeten uitzoeken wat er niet klopt aan de query.

  • stap een:
    open kladblok.
    twee:
    plak alles vanaf regel 15 van de config die je hier gepost hebt er in. (zonder de genoemde wijzigingen van alex)
    drie:
    haal de laatste ?> weg.
    vier:
    sla dit op als de nieuwe _include-config.php


    en die html die er nu niet in staat zet je lekker op de plaats waar het moet: onder de <html>-tag en NIET in een configuratie bestand dat uitsluitend bedoeld is voor configuratie!
    daar hoort geen html in thuis tenzij het een of andere foutmelding is of de inhoud van een variabele.


    dat je op sommige pagina's een error krijgt over een mysql query komt mogelijk door een van de andere fouten.
    los deze van boven naar beneden op, als je geluk hebt verdwijnen er opeens meerdere error meldingen, en zo niet dan meld je het maar.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!