EconomicWorld
-
-
-
Veel te blauw en het straalt niet echt iets uit van 'dit is een economie game!'.
-
Hmm.. Ben ik het niet helemaal mee eens. Wat zou er dan volgens jouw bij moeten zodat het meer een economie game wordt?
-
Je vraagt om kritiek, daar hoef je het niet mee eens te zijn...
-
Misschien ergens een dollar teken of een euro tekenen of een soort van grote aandelen index. Leef je uit man.
-
@ Cas : Het was meer een vraag of hij zijn mening wilde onderbouwen
@ Joshua : Thanks, ik zal er even naar kijken!
-
Was duidelijk genoeg lijkt me maargoed, de iconen in het menu en in je header zijn ook niet heel erg duidelijk te noemen.
-
Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Even kijken of ik ergens andere kan vinden.
-
Het is net een voorlichtingsite van popo... Ik vind het niks. Teveel blauw.
-
Het moet iets strakker
-
Een zeer mooie layout, maar zo'n spellen bestaan wel al (ik weet niet als je het wist).
-
Citaat van Robin
Een zeer mooie layout, maar zo'n spellen bestaan wel al (ik weet niet als je het wist).
Dit dus, lijkt veel op jouw plannen nu. Dus je plan is niet erg uniek.
-
@ Kurene : Tuurlijk, van alles bestaat al wat. Maar miniconomy is niet heel erg groot. Dus er is niet veel en/of grote concurrentie. Misschien 1 of 2 andere sites. Dus ik denk dat het wel wat gaat worden.
@ De rest : Bedankt allemaal voor jullie reacties!
-
-
Duidelijk veel teveel blauw gebruikt, ik zou meer werken met de kleuren zwart rood geel blauw groen dat zijn ook de kleuren die echt gebruikt worden.
zwart voor achtergrond
rood = verlies
groen = stijgers
wit getallen
en dan blauw om wat op de fleuren. -
Zoals al wel duidelijk: Teveel blauw.
Succes ermee.
Als hij af is ga ik hem zeker spelen :D:cheer: -
Haha bedankt allemaal ga er even naar kijken.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!