CP 4.4
-
-
-
Citaat van az
tree het ging om mensen die niet meer actief zijn op cp.... bij hun account staat het ook aangevinkt maar die vragen niet om cp???? dus het is beter als het uit staat en je het aan kan zetten i.p.v aan en dan kan uitzetten.
Je wilt niet weten hoe vaak dit gebeurt. En wellicht dat de oude gebruikers juist denken van he laat ik nog eens kijken misschien staat er nu wel wat interresants op. Mochten ze het toch niet willen kunnen ze het altijd nog online uitschakelen.Daarmee als het op een site van jou was geweest had je het geen probleem gevonden dat al die oud leden toch nog maar eens langs kwamen
-
Nou ik krijg nog steeds deze fout...
Je ontvangt dit mailtje omdat je een nieuw privébericht hebt
-
-
Daar gaat het niet om, gaat om de tekst fout die erin zit !! was toch een feedback topic ?
-
waarschijnlijk geen UTF-8
-
ohww.. ik zal het FF doorgeven aan mozilla, maar denk dat de gebruikte template niet goed is.......
-
-
daarom heb ik deze fout al 2x gemeld, jammer dat hij niet opgepakt is. zit hem duidelijk in de template die gebruikt wordt, anyway, handige optie....
-
misschien een idee om bij het inloggen een onthoud mij knop in te schakelen ? :p
-
Mooie updates,
En welkom terug willem!
-
Welkom terug, Willy!
-
Kleuren van crew veranderd + Patrick = developer.
En ook "laatst gezien" op profielpagina, erg handig!Prima werk weer geleverd!
-
Als het goed is komt hier nog een nieuwsbericht over, er zijn inderdaad wat kleuren veranderd en de laatste actief optie is weer terug te vinden in het profiel, verder word heel wat werk voor ons nu makkelijker.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!