We're back
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Citaat van RDMNL2010
sommige dingen zijn niet te overzien hoor.
Dit is daarom ook niet zozeer de schuld van K.rens maar meer van die kneusjes die met een simpel ddos progje lopen te fucken.
Ik bedoel gewoon dat het niks uitmaakt, nou en dat het even een dagje eruit is, rest van het jaar draait de site toch gewoon prima ?
Daarnaast ben je er zelf niet en zijn het gewoon van die dagen dat alles alternatief gaat ( werk en sociaal ) dus dan mag er ook best wat misgaan.
Hopelijk vat je m'n reactie nu wel goed op. -
Sorry vatte deze zin dan niet goed op denk ik :
CitaatZorg dat het de enige blijft op je schone lei van 2011
-
meschien als criminalspoint sterk door groeit er een 2 vps te nemen 1 voor de sql en tweede als back up.
neem eens contact op met Extreme die heeft speciale hosting tegen ddos aan vallen.
-
Ik ga sowieso eerst beginnen met een groot onderhoud van de servers. Heb de laatste tijd alleen maar gescript voor CP en bijna niets serveronderhoud gedaan.
Eens wat logs doorpluizen om te kijken of er bepaalde zaken zijn die bv regelmatig mislopen.
De updates die ik heb gemaakt in Londen ga ik nog live zetten en dan begin ik ermee.
Verder overweeg ik inderdaad externe hosting, om dit soort problemen volledig te outsourcen, zodat ik mij op de core kan richten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!