Hallo,
Weet iemand een script net zo iets als CP met forum , leden login , etc.
Alvast bedankt !
Hallo,
Weet iemand een script net zo iets als CP met forum , leden login , etc.
Alvast bedankt !
Geloof me, een script als CP of dergelijk wil je niet...
Beste optie zou PHP-Fusion zijn.
Citaat van KureneDAn heb ik 1 vraagje.
Waarom zou ik niet zo'n script moeten nemen?
Zijn allemaal gebaseerd op een reeks letterlijk "kut" code, dat als je er een half jaartje insteekt je hem wel gefixt en gemaakt heb naar eigen wensen.
Zonde vind je niet.
Hmmm , ik vind dat PHP-Fusion ook niet egt wat als ik het zo even snel heb bekeken.
Dan heb je het dus niet echt bekeken.
Noujhaa. Heeft u eventueel voorbeelden ?:D
Google, de vele community sites die het heeft zijn voorbeelden genoeg.
Citaat van YoichiGoogle, de vele community sites die het heeft zijn voorbeelden genoeg.
Als dit PHP-fusion is. : http://www.phpfusion-nederlands.info
Dan ziet het er indd wel netjes uit
Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje zelf zoeken.
Als je niet erg goed bent in PHP moet je met Yoichi mee gaan.
Als je denkt dat je wel wat in je hebt:
Citaat van Yoichi
Zijn allemaal gebaseerd op een reeks letterlijk "kut" code, dat als je er een half jaartje insteekt je hem wel gefixt en gemaakt heb naar eigen wensen.
Zonde vind je niet.
Nou nou zeg, ik vind dit een zeer kwalijke opmerking. Er zijn genoeg systeem die niet gebaseerd zijn op een reeks 'letterlijke kut code'.
Kijk bijvoorbeeld is naar de concurentie van Criminalspoint, WMC* die is vanaf 0 gescript. Inderdaad inmiddels verouderde code maar loopt nog steeds prima al 6 jaar als het niet meer is.
Ook mijn ex-community is niet gebaseerd op 'kut code', deze is ook vanaf 0 gescript en er is extra gelet op veiligheid.
Mijn punt is dus, scheer niet iedereen over 1 kam.
WMcity was gebaseerd op de Webfanaat-SG source als ik me niet vergis en Crimefreakz ook..
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!