• [offtopic]

Citaat van Jackie

Waar is ie al vaker verkocht dan heb hem nog nooit eerder gezien?!

Als je het topic goed leest:

Citaat van SkyNet

Hij is al 4x ofzo in de verkoop geweest op TBForum / SiteDeals.
    Maar het is zeker een mooie lay-out.

[/offtopic]

Ik denk dat deze layout niet meer dan 50 euro in .psd waar zou zijn. Dit ook omdat hij niet echt uniek is. Er zijn veel layouts die erop lijken.

• De waarde van een maffia layout is gewoon niet hoog, dit komt omdat het allemaal op elkaar lijkt. Er zijn idd layouts die voor > 200 euro verkocht worden, maar die hebben allemaal unieke aspecten.
    Ga er maar vanuit dat ik wel wat meer dan 25 euro aan layouts heb verdient. Maar cas, voel jij je wat te veel. Hier word naar de waarde gevraagd, deze is voor iedereen anders. Dit kun jij niet berekenen, zeker niet als je weet dat er designers zijn die voor 100 een vele mooiere in elkaar zetten.

• Had hij hem door jou laten maken was hij 250 euro kwijt en had hij nog altijd geen goeie layout.

Laten we eerlijk zijn, geen enkele layout in je portfolio is meer dan 50 euro waard, dus doe nu niet alsof je al een echte designer bent.
    Want dat ben je nog lang niet.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Citaat van Jackie

Yoichi

Wanneer is iets niet meer standaard dan volgens jou?

Wanneer ik het gevoel krijg dat het een beetje creatief gedaan is.
    Continu altijd maar precies zelfde indeling.
    Ga eens 200 SMF forums achter mekaar bezoeken, andere layout tuurlijk, maar dan zie je vanzelf wat ik bedoel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!