Vraag over lococrime

  • Beste leden,


    Tijdje terug had ik de lococrime source gekocht van de eigenaren van loco-crime.nl hun hadden die gekregen van de scripter (spy) die met hun dus samenwerkte omdat hij een conflict had met de eigenaar van criminalsloco.eu (mike) ik heb die source dus en kon hem niet verkopen door de dreigementen van mike.


    Dus als ik het goed heb mag ik hem gewoon verkopen omdat deze als het ware door de scripter is verkocht?


    Met vriendelijke groeten,


    Cwcw

  • Ik heb die source ook (gehad), nadat ik hem 2 dagen zeer succesvol online had staan kreeg ik een mail van een bedrijf, ik weet niet precies meer welke, maar van dat bedrijf moest ik hem offline zetten en anders zouden ze stappen gaan ondernemen.. Dus ik vertrouw die source niet..

  • Dus de redenering is hier: Ik koop bijvoorbeeld een source over van een scripter of werk ermee samen. Dan mag die scripter of medewerker dit verkopen.


    En degene die dit overkocht van de scripter of medewerker zou die zomaar online mogen plaatsen of verkopen.

  • Zou je enorm dom zijn als je dit verkoopt, die scripter heeft voor Mike gewerkt.


    Houd dus in dat Mike nog steeds alle rechten beheert over de code, als je geen problemen wil gewoon geld terug vragen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!