Ik was ook nog bezig in de achtergrond maarja de tijd is te kort:(

Vendetta layout - Bugfixing
-
-
-
Neehoor je hebt alle tijd
-
@stan Die van mij moet nog afgemaakt worden, denk dat ik dit vanavond of morgen even doe. Is zo klaar.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.12.10 12:59:34:
http://www.templatina.nl/projecten/vendetta/v5.jpgDit is mijn laatste versie.
-
SkyNet,
Jammer, het was ook een hele mooie layout.@iedereen,
Alle stappen zijn weer verwerkt, was eventjes offlineEr komt waarschijnlijk een poll, waar jullie een gedeelte van de uitslag bepalen.
Onze stem telt 2x mee (Stan & Lars) waarbij Stan uiteraard niet op zichzelf mag stemmen.Ik wil de poll ergens rond zondag plaatsen, die dan t/m woensdag avond 20:00 stembaar blijft.
Zijn hier tegenhangers van en zoja, waarom?
-
Waarom mag ik niet op mezelf stemmen (xD):p
-
dit word een mooi project zo te zien.
mooie layout unbugged open source...miss een idee als alles af is dat er maandlijks of om de zo veel maanden updates uitkomen die automatisch updaten
[offtopic]leuke cp bug :p[/offtopic]
-
Huh bug? Alles is / was doorgestreept (xD)
-
jemajeroen,
Leuk idee, alleen je kan voor zover ik weet geen auto updater maken.
Je kan wel netzoals in phpBB een versie check doen, en dan een automatisch update pakket maken die appart gedownload moet worden en vervolgens geupload moet worden op de desbetreffende site.Misschien wel een leuk idee
Verder klopt het, ik wou SkyNet even doorstrepen, maar dat pakt cp niet qua links, CP wil dat SkyNet mee blijft doen
@Stan,
Logisch hé, je zit in de jury en nota bene ook nog in het scriptteam -
Ik kan mijn layout toch ook gewoon heel leuk vinden (xD) nouja we will see ik gun het iedereen evenveel om te winnen.
Ik zal een stem scriptje maken op vendet.nl
-
@Stan,
Maak dan meteen een poll systeem
Of verbeter hem, dan is de source ook meteen een stapje verder. -
Als je even de ftp van vendet.nl maakt xD
-
morgen stuur ik me laatste inzending
-
Ik stem voor stan!
Gewoon erg mooi! -
die van spy vind ik wel leuk bedacht:)
-
Designen is mischien niet mijn beste vak maar door wat te proberen en te kloten kan je toch nog wat moois maken vind ik
Laatste stap
-
Mijn stem gaat ook naar stan
-
Citaat van spy
Designen is mischien niet mijn beste vak maar door wat te proberen en te kloten kan je toch nog wat moois maken vind ik
Laatste stap
Ik vind van niet.
Dit is toch geen ontwerp!? Indeling is apart (leuk??) maar de uitwerking is zo belabberd slecht!
Probeer alsjeblieft eerst eens wat voordat je meteen een ontwerp post.
-
nice cas
-
Ik vind het idee van spy leuk die menu onderaan miss kan iemand anders het in zijn layout verwerken?
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!