Hallo cp'ers,
Ik wil graag game reviews met screenrecorders maken?
Gaat dit?
en met welke programmas voor met special effects?
Gamereviews
-
-
-
Bboy, als je er niets van snapt doe het dan niet.
Dit is al eigenlijk een best domme vraag, jij wilt reviews gaan maken.
Maar je weet niet eens hoe?!
Hypercam is een goede recorder met geluid.
En windows movie maker in windows XP is ook goed. -
Giotjuh maak aub niet iemands topic zwart!
Hypercam ken ik al maar is niet met special effects? -
Nee daarvoor heb je Adobe after efects, Sony vegas, Windows movie maker.
IK zal wel wat opzoeken, en ik maak niet zwart ik zeg het alleen
Btw kom is op msn -
Waarom wil je effecten hebben...
Ik zie liever het spel zelf dan een overgrootgemaakte bullshit effectjes wat niks bijdraagd... -
Ik ben het hier eigenlijk mee eens.
Game reviews zeggen vaak niets over het spel alleen wat het allemaal is.
Maar spelen doen zevaak niet, ik zou zeggen maak gameplay filpjes en praat dan tussendoor :). -
Als een review niks van het spel laat zien neem ik niet eens de moeite...
Kijk maar op youtube of andere sites, zie je hoe hun het spel spelen met commentaar er tussendoor of ergens in een hoekje een minischermpje dat laat zien hoe de reviewers het spelen.
( Steve playing Fear II in the dark, nog steeds epic en perfect voorbeeld !External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Ik zou in ieder geval van Hypercam dan de betaalde versie nemen, aangezien je bij de gratis versie zo'n lelijk tekstje krijgt bovenin, dat het opgenomen is met Hypercam. Redelijk onprofessioneel dus. Fraps is ook wel een aanrader, maar dit werkt hetzelfde als Hypercam. Als je aan een betaalde versie gratis wil komen, moet je illegale dingen moeten doen.
Ik hoop dat je me snapt.
-
Neem Fraps, werkt goed en je kan je frame rate ook zien, tevens neemt fraps ook het geluid op.
Voor de xbox en Playstation 3 raad ik je aan om een capture card te kopen of dazzle.
Voor het bewerken van je video reviews kan je: Final cut pro, media composer, After Effects of Sony Vegas gebruiken.
-
Ok bedankt! :slotje:
-
http://camstudio.org/
Voor de beeldopnameAdobe premiere
Voor het bewerken van de reviewsVoor een leuke intro zou ik Adobe After Effects zeker aanraden
voor leuke effecten check de website van een maat van me in amerikaAndrew kramer http://www.videocopilot.net
-
Ok ga ik zeker doen!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!