@ Nillas, ik zou zeggen chek http://www.vendet.nl maar.

Vendetta source - Bugfixing
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Hoezo bouwen jullie niet meteen de layout in
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.01.11 19:42:47:
Topic opgeschoond, svp enkel ontopic reacties nog plaatsen. -
Klein updateje van stand van zaken...
1) Layout is al wel ingebouwd maar met een framework is dit anders. Je zal het met $load->template->('viewfile') moeten aanroepen dit zal binnen kort wel komen. Er moeten og een paar kleine foutjes uit de layout worden gehaald daarna komt die ook online ( Robin niet slice foutjes maar gewoon aantal foutjes die ik al bij het designen had gemaakt bijv. 2 kanten menu, om het functioneel te maken).
2) BUG #1 .. Als je geregistreerd bent moet je een pagina krijgen te zien dat het voldaan is en evt. info van activatie. Dit geld tevens voor het activeren met fout en goed meldingen. Deze los ik op als layout erin word geladen.
3) Er zijn nog geen updates mbt het betalen of het weggeven. Maar laat het me zo zeggen, we doen dit om de oude maffia sources een update te geven en het veilig te maken. Om een soort next generation maffiagames te maken en er komt voor welwillende CP leden natuurlijk de kans om deze voor een kleine prijs of gratis online te zetten.
Mvg
StanPS scripting word een van deze dagen vervolgd
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.01.11 21:26:59:
Update 1.1
- Ledenlijst
- volledig sortable (1 keer klikken op username of email is gewoon op ASC en 2 keer op DESC)
- Alleen te bekijken ingelogdJe kunt deze updatebekijken door naar vendet.nl te gaan inteloggen en naar vendet.nl/users/ te gaan
Maar hij staat als je ingelogd bent ook als link naast logout
mvg,
Stan -
Demo account werkt niet meer
-
typ:
gebruikersnaam demonstratie
ww demonstratie -
Layout wat aangepast :http://vendet.nl/nieuw/
wat vinden jullie?
PS graag geen berichten over niet VALID want daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Met dank aan Robin voor orginele slice
-
@stan, ziet er leuk uit. Maar in het content misschien de tekst aanpassen (plaats), en een plekje waar je je status kunt zien (leven geld etc). Misschien het best om offline te halen voor rippers.
-
dat ziet er goed uit! mooi gesliced, niks op aan te merken
-
In firefox zie ik borders bij t menu, bij t plaatje van de links
-
Dit is volgensmij niet hoe ik hem had gesliced, maar voeg in de css even:
img { border: none; }
toe. -
-
Je kan beter de man rechts boven in boven het zwarte menu doen.
is mooier :cheer:
-
-
lol.. Ik zou hem ook maar eens in internet explorer bekijken. Wat een slechte slice.
-
Ik heb maar even mijn slicing online gezet voor de geinteresseerde:
http://www.sivuston.nl/klanten/lars/ -
-
-
Das toch lullig voor robin, hij heeft de psd zo gesliced zoals de lay was.
-
Citaat van stan
Ik zal hem wel opnieuw laten slicen...
Robin sorry maar jou slice mist enorm veel elementen. DAarom dat ik hem had aangepast. Plus dat ik een 2delig menu wilde.
Ik laat hem nu even door iemand anders slicen. Die zal zorgen dat hij voor 1 week gesliced is.
Je aanpassing deed niet echt goed.. Daarbij is het beetje lullig dat Robin dit vrijwillig had aangeboden en je hem gewoon voor zijn neus stoot hiermee maargoed.
-
Nee tuurlijk niet robin zijn naam komt er gewoon bij te staan. Ik vraag alleen iemand anders om hem op mijn manier te maken. Maar dan goed?
Vinden jullie dit heel erg? Ik bedoel Robin doet gewoon de basis iemand anders het 2de menu? Niet goed? Ja van mij mag robin dat ook doen hoor. Maar ik weet dat hij het ook druk heeft.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!