Rahl legt zijn functie als leider van D'Hara neer!

  • Geachte inwoners van de Oude Wereld,


    Gezien het feit dat ik (Rahl) op dit moment Altur'Rang moet verlaten, en de Oude wereld onder de heerschappij van de Imperiale Orde moet laten,
    heb ik (Rahl) helaas besloten mijn functie als leider van D'Hara neer te leggen.


    Ik vind het zeer spijtig dat dit zo moet gebeuren, maar ik wil niet dat mijn rijk hieronder gaat lijden, gezien het feit dat ik zowel met keizer Jagang als met mijn manschappen een persoonlijke relatie (niet op houden van manier) heb.
    Per vandaag leg ik dan ook mijn werkzaamheden als meester Rahl (al dan niet tijdelijk) neer.


    Ik hoop dat jullie dit begrijpen en het accepteren.
    Je mag hier je mening over geven, ik heb geprobeerd om D'Hara en het Middenland gescheiden te houden.
    Dit is jammer genoeg niet gelukt door dit conflict.


    Mijn oprechte excuses en bedankt voor de fijne tijd en de lardo.


    Met vriendelijke groet,
    Meester Rahl.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je had ook Liberum Veto moeten doorvoeren, met 15 regimenten ondersteund door 5 cavalerie compagnies onder leiding van Juan N?na de Toledo had je de opstand kunnen neerslaan en alsnog de annexatie van de vassal staten kunnen doorvoeren, zonder dat het franse bewind of de hordes van het oosten je nog hadden kunnen tegenhouden.
    Voortaan betere bondgenoten sluiten en centralisatie > decentralisatie doen...
    Ook is Oorlogsvoorbereiding beter dan een handelsbeleid of Kerkdiensten.

  • Verdorie, je hebt gelijk, en dan te bedenken dat ik in tussentijd in Anderith de boel bij elkaar heb staan te lullen zonder iets te bereiken. Ik zal het meenemen in mijn volgende heerschappijen. Dankjewel.

  • Citaat van Willem

    Rahl wat dacht je laat ik willem eens nadoen en zijn topic kopieeren en dan even beetje aanpassen?


    Maargoed wel leuk gedaan. Echter volgende keer wel je eigen tekst typen, heb er nu niks meer over te zeggen anders had ik je topic gesloten.


    Tjhaa et heeft de nadelen dat je bent weggegaan xD


    --- Ontopic:


    Veel Succes :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!