Digitaal gitaar met touchscreen (Kitara)

• Hallo,

Ik vond deze week een nieuw soort gitaar op het internet, en aangezien ik zelf ook gitaar speel (elektrisch & akoestisch), en ik veel van de nieuwste gadgets wil hebben sprak mij dit erg aan.

Het is een digitaal gitaar met touchscreen! :o

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

http://misadigital.com/index.php?target=home&lang=en

Nee, dit is geen reclame (A) Ik ga hem binnenkort ook bestellen, want dit is voor mij een must-have.

Wat vind jij ervan? en zou je hem kopen? Laat het weten.

• Ik denk dat die al vrij lang bestaat hoor, heb hem toch al een paar maanden geleden gezien. (kan ook een andere geweest zijn)

Anyway, deze is veel cooler:

External Content vimeo.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Geinig! Zou haast een iPad kunnen zijn. Wellicht een idee, en wellicht bestaat het al. Klinkt echt cool :P

En inderdaad, goede instrumenten hoeven niet duur te zijn. Heb een Squier Telecaster van iets van 200 euro, perfect geluid (als je 'm stemt...). tevens nog een Fender Precision Bass uit 1986, zo'n heerlijk donker geluid heb ik nog nooit gehoord :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!