Naamsverandering

• Beste CP'ers,

Ik heb mijn naam verander van Xreativ naar MJorritsma.

Waarom?
    Omdat ik vroeger mijn internetbedrijfje (niet een officieel bedrijf, maar meer een naam voor mijn werk) Xreativ noemde, heette ik Xreativ. Maar omdat ik daar al geruime tijd mee ben gestopt vond ik het tijd om gewoon mijn standaard naam (MJorritsma) te gebruiken.

Dus niet schrikken als je Xreativ kwijt bent...

Mvg,
    Maks Jorritsma
    (Xreativ)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 1) Crimebrain noemt nu A.Bijlsma

2) Opgelet: dit staan we enkel toe indien je overschakelt naar je echte naam of je kan aantonen dat je bedrijfsnaam is veranderd.
    Normaal staan wij naamswijzigingen niet toe, tenzij zeer goed gemotiveerd.

Ps: mooie restyle van je hele account hier: mooie naam, mooi logo, goede signature, ...

• Diep triest dit.
    Heb aantal weken terug een admin hierover gemaild en ik mocht geen naamswijziging doen.
    De betreffende admin weet zelf wel over wie ik het heb.

Gaat het hier om vriendjes politiek?
    Of hoe moet ik dit opvatten???

Edit: en ja ik gaf hiervoor een goede reden op!

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Maak anders een functie dat gebruikers zelf hun naam kunnen veranderen. En om mensen te herkennen op hun profiel automatisch te zetten : 'voorheen : (vorige naam)' of iets in die richting :)

Want anders is het best voortrekkerij

• Citaat van SkyNet

Maak anders een functie dat gebruikers zelf hun naam kunnen veranderen. En om mensen te herkennen op hun profiel automatisch te zetten : 'voorheen : (vorige naam)' of iets in die richting :)

Want anders is het best voortrekkerij

Of dat je hiervoor bijvoorbeeld 3 euro moet betalen , zo kunnen ze CP ook online houden.

• SC-Webmedia: nee, we proberen vriendjespolitiek ten stelligste te vermeiden.

Zoals eerder aangegeven hangt alles af van je motivatie.
    Vroeger stonden wij dit niet toe, nu staan we dit toe mits een goede reden, mits overschakeling naar je echte naam of je bedrijfsnaam is gewijzigd.

Een automatisch systeem om zelf naam te wijzigen willen we niet.
    Anders weet binnenkort niemand meer wie wie weer juist was!

@Kurene: mooie tip, maar voor het geld doen we het niet ;)
    De enige reden voor ons om geld binnen te halen (banners), is zodat we dit weer kunnen investeren en kunnen verder groeien. :)

Dus nee: geen vriendjespolitiek, enkel een wijziging in ons beleid.

• @Koen ik had als reden dat ik deze naam niet meer gebruik/wil gebruiken en tevens het domein zou laten verlopen (wat inmiddels al is gebeurd).
    Dit lijkt mij toch reden genoeg?

Heb niets meer met deze naam.

@RiiCKy waarom heette woopie voorheen dan ferhat? (even als voorbeeld).
    Is beide niet zijn realname, maar toch naamswijziging, maar die persoon heeft wel meerdere naamwijzigingen gekregen.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• @Koen als de posts aantal niet gewijzigd is maar de naam wel, dan is het geen nieuwe account. Maar toch echt een naamswijziging.

• Kan goed zijn, uitzonderingen zijn altijd mogelijk.
    Hoe dan ook kon voordien elke beheerder hier zelf autonoom over beslissen.
    Nu zijn er duidelijke regels voor, dus stop aub met klagen en dien het nu terug in als je dit echt wil.
    Klagen heeft geen zin, in tegendeel, kost me tijd die ik anders kon investeren in nieuwe uitbreidingen.
    Is al het derde bericht waarin jij hetzelfde zegt en ik ook (xD)

Ps: SC-Scripting vroeg een naamwijzing aan naar een naam die niets met zijn echte naam of zijn bedrijfsnaam heeft te maken. Dit is iets dat we normaal dus effectief nooit toestaan.
    Een goede motivatie is mogelijk wel dat het domein niet meer bestaat, maar verander het dan wel in een professioneel ogende naam. In dit geval is het eerder een H@x0r naam.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!